Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Moje zdrowie. Ja w chorobie. Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zbiór książek "Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną" powstał na bazie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Seria ta stanowi cenne wsparcie dla nauczycieli i terapeutów, którzy realizują programy edukacyjne zawarte w podstawie programowej. Publikacja omawia kluczowe zagadnienia związane z tematyką "Moje zdrowie" oraz "Ja w chorobie", ułatwiając uczniom zrozumienie poprzez zastosowanie fotografii. Na stronach parzystych umieszczono zdjęcia skierowane do ucznia, zaś na stronach nieparzystych znajdują się pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Początkowe pytania dotyczą treści zdjęcia, a następne pomagają w zdobywaniu i utrwalaniu szerszej wiedzy oraz umiejętności związanych z danym tematem. Końcowe pytania odnoszą się bezpośrednio do doświadczeń ucznia. Podłogę strony uzupełniają ćwiczenia, które mają na celu wzmocnienie i utrwalenie zdobytych informacji przez dziecko.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zbiór książek "Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną" powstał na bazie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Seria ta stanowi cenne wsparcie dla nauczycieli i terapeutów, którzy realizują programy edukacyjne zawarte w podstawie programowej. Publikacja omawia kluczowe zagadnienia związane z tematyką "Moje zdrowie" oraz "Ja w chorobie", ułatwiając uczniom zrozumienie poprzez zastosowanie fotografii. Na stronach parzystych umieszczono zdjęcia skierowane do ucznia, zaś na stronach nieparzystych znajdują się pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Początkowe pytania dotyczą treści zdjęcia, a następne pomagają w zdobywaniu i utrwalaniu szerszej wiedzy oraz umiejętności związanych z danym tematem. Końcowe pytania odnoszą się bezpośrednio do doświadczeń ucznia. Podłogę strony uzupełniają ćwiczenia, które mają na celu wzmocnienie i utrwalenie zdobytych informacji przez dziecko.
