Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Modele kształcenia a przystosowanie zawodowe młodych oficerów Wojska Polskiego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka przedstawia współczesne podejście do wyzwań związanych z przystosowaniem zawodowym młodych oficerów w Wojsku Polskim, analizując dwa różne modele edukacyjne. Pierwszy z nich stanowi tradycyjny, czteroletni program kształcenia na wyższych uczelniach wojskowych. Drugi, niedawno wprowadzony, to roczny kurs oficerski przeznaczony dla absolwentów uniwersytetów cywilnych. Przez porównanie zawodowej adaptacji oficerów wychowanych w ramach tych modeli, książka dostarcza wniosków wspierających optymalizację procesu edukacyjnego w Polskich Siłach Zbrojnych. Z uwagi na coraz większy nacisk na kwestie bezpieczeństwa oraz znaczenie efektywnego szkolenia wojska, omawiana monografia powinna wzbudzić zainteresowanie szerokiej gamy środowisk społecznych, nie ograniczając się jedynie do sfery wojskowej.
Publikacja jest adresowana do osób zawodowo zajmujących się problematyką przystosowania oficerów, a także do dowódców wojskowych oraz przełożonych na różnorodnych szczeblach. Równie istotna dla środowisk akademickich zarówno wojskowych, jak i cywilnych, zwłaszcza tych z dziedziny nauk społecznych i dotyczących bezpieczeństwa.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka przedstawia współczesne podejście do wyzwań związanych z przystosowaniem zawodowym młodych oficerów w Wojsku Polskim, analizując dwa różne modele edukacyjne. Pierwszy z nich stanowi tradycyjny, czteroletni program kształcenia na wyższych uczelniach wojskowych. Drugi, niedawno wprowadzony, to roczny kurs oficerski przeznaczony dla absolwentów uniwersytetów cywilnych. Przez porównanie zawodowej adaptacji oficerów wychowanych w ramach tych modeli, książka dostarcza wniosków wspierających optymalizację procesu edukacyjnego w Polskich Siłach Zbrojnych. Z uwagi na coraz większy nacisk na kwestie bezpieczeństwa oraz znaczenie efektywnego szkolenia wojska, omawiana monografia powinna wzbudzić zainteresowanie szerokiej gamy środowisk społecznych, nie ograniczając się jedynie do sfery wojskowej.
Publikacja jest adresowana do osób zawodowo zajmujących się problematyką przystosowania oficerów, a także do dowódców wojskowych oraz przełożonych na różnorodnych szczeblach. Równie istotna dla środowisk akademickich zarówno wojskowych, jak i cywilnych, zwłaszcza tych z dziedziny nauk społecznych i dotyczących bezpieczeństwa.
