Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Młodzież wobec wyboru profilu kształcenia i zawodu na przykładzie licealistów z Podkarpacia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka zajmuje się diagnozowaniem aspiracji oraz planów życiowych młodzieży uczęszczającej do liceów publicznych i niepublicznych, analizując czynniki, które wpływają na te decyzje. Wpisuje się w nurt badań służących prognozowaniu zmian w aspiracjach młodzieży w nadchodzących latach oraz wyznaczaniu działań w zakresie doradztwa zawodowego. Może to również przyczynić się do poprawy jakości poradnictwa zawodowego w szkołach. Wiedza w tej dziedzinie powinna pomóc w skutecznym wykorzystaniu czasu młodzieży w liceum do jej wszechstronnego rozwoju. Aby szkoły mogły sprostać temu zadaniu, istotne są kompetencje nauczycieli gotowych na wyzwania w przygotowaniu młodego pokolenia do zmieniającego się świata, aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym oraz odpowiedzialnego kształtowania własnej przyszłości.
Praca dr Małgorzaty Dubis odpowiada na wyzwania, jakie niesie ze sobą nowa rzeczywistość społeczna w Polsce po 1989 roku. Zwraca uwagę na dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb młodzieży. Skutecznie przygotowana młodzież powinna mieć większe szanse na sukces w życiu zawodowym, a także podejmować świadome i odpowiedzialne decyzje dotyczące kariery.
Opracowanie to wpisuje się w nurt teoretyczno-empirycznej refleksji nad rolą współczesnej szkoły w przygotowaniu uczniów do wyboru dalszego kierunku kształcenia i zawodu. Stanowi ono próbę analizy wyborów edukacyjnych i zawodowych młodzieży oraz czynników wpływających na te decyzje. Dzięki temu można prognozować przyszłe aspiracje młodzieży oraz określić działania w zakresie preorientacji zawodowej.
Z recenzji dr hab. Jolanty Sempruch, prof. UJK w Kielcach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka zajmuje się diagnozowaniem aspiracji oraz planów życiowych młodzieży uczęszczającej do liceów publicznych i niepublicznych, analizując czynniki, które wpływają na te decyzje. Wpisuje się w nurt badań służących prognozowaniu zmian w aspiracjach młodzieży w nadchodzących latach oraz wyznaczaniu działań w zakresie doradztwa zawodowego. Może to również przyczynić się do poprawy jakości poradnictwa zawodowego w szkołach. Wiedza w tej dziedzinie powinna pomóc w skutecznym wykorzystaniu czasu młodzieży w liceum do jej wszechstronnego rozwoju. Aby szkoły mogły sprostać temu zadaniu, istotne są kompetencje nauczycieli gotowych na wyzwania w przygotowaniu młodego pokolenia do zmieniającego się świata, aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym oraz odpowiedzialnego kształtowania własnej przyszłości.
Praca dr Małgorzaty Dubis odpowiada na wyzwania, jakie niesie ze sobą nowa rzeczywistość społeczna w Polsce po 1989 roku. Zwraca uwagę na dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb młodzieży. Skutecznie przygotowana młodzież powinna mieć większe szanse na sukces w życiu zawodowym, a także podejmować świadome i odpowiedzialne decyzje dotyczące kariery.
Opracowanie to wpisuje się w nurt teoretyczno-empirycznej refleksji nad rolą współczesnej szkoły w przygotowaniu uczniów do wyboru dalszego kierunku kształcenia i zawodu. Stanowi ono próbę analizy wyborów edukacyjnych i zawodowych młodzieży oraz czynników wpływających na te decyzje. Dzięki temu można prognozować przyszłe aspiracje młodzieży oraz określić działania w zakresie preorientacji zawodowej.
Z recenzji dr hab. Jolanty Sempruch, prof. UJK w Kielcach.
