Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Młodzi Konsumenci w Procesach Transformacji Rynkowej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka to szczegółowe opracowanie monograficzne, które zawiera kluczowe aspekty metodologiczne. Skierowana jest do polityków, praktyków gospodarczych, menedżerów, studentów oraz wykładowców, oferując wiedzę przydatną w różnych aspektach zarządzania edukacją rynkową. Jej treść wspiera proces wychowywania rodziców, dzieci i młodzieży w kontekście ich rozwoju jako świadomych uczestników rynku. Przemiany w zachowaniach rynkowych są kluczowym zadaniem zarówno dla społecznej, jak i gospodarczej polityki, implementowanej na wielu szczeblach działania: od lokalnego przez regionalny, aż po krajowy, obejmując zarówno makro-, jak i mikroekonomiczne aspekty.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka to szczegółowe opracowanie monograficzne, które zawiera kluczowe aspekty metodologiczne. Skierowana jest do polityków, praktyków gospodarczych, menedżerów, studentów oraz wykładowców, oferując wiedzę przydatną w różnych aspektach zarządzania edukacją rynkową. Jej treść wspiera proces wychowywania rodziców, dzieci i młodzieży w kontekście ich rozwoju jako świadomych uczestników rynku. Przemiany w zachowaniach rynkowych są kluczowym zadaniem zarówno dla społecznej, jak i gospodarczej polityki, implementowanej na wielu szczeblach działania: od lokalnego przez regionalny, aż po krajowy, obejmując zarówno makro-, jak i mikroekonomiczne aspekty.
