Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Michał Znaniecki. Moje życie, mój teatr
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kronika operowa obejmująca lata 1992-2012 powstała z okazji jubileuszu twórczości Michała Znanieckiego, cenionego polskiego reżysera operowego i teatralnego. Znaniecki, znany z licznych nagród zarówno w Polsce, jak i zagranicą, zrealizował wiele znaczących spektakli, w tym hiszpańską inscenizację „Cyrano de Bergerac” Luigiego Albaniego z udziałem Placido Domingo. Książka w dużej mierze opiera się na rozmowach Moniki Richardson z reżyserem, dotykających jego działalności artystycznej, dydaktycznej, reżyserii dramatycznej i operowej, a także pracy jako dyrektor Opery Narodowej w Warszawie i od 2009 roku Teatru Wielkiego w Poznaniu.
Znaniecki angażuje się również w projekty promujące operę, ucząc pracy z publicznością, interpretacji przestrzeni scenicznej i grupowej improwizacji. Publikacja jest wzbogacona licznymi ilustracjami z prywatnego archiwum reżysera. Najważniejsze informacje zostały przedstawione w formie schematów i komentarzy, a także uzupełnione recenzjami i opiniami na temat Znanieckiego z prasy krajowej i zagranicznej. Książka została wydana w dwóch językach – polskim i angielskim, aby dotrzeć do szerokiego kręgu czytelników.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kronika operowa obejmująca lata 1992-2012 powstała z okazji jubileuszu twórczości Michała Znanieckiego, cenionego polskiego reżysera operowego i teatralnego. Znaniecki, znany z licznych nagród zarówno w Polsce, jak i zagranicą, zrealizował wiele znaczących spektakli, w tym hiszpańską inscenizację „Cyrano de Bergerac” Luigiego Albaniego z udziałem Placido Domingo. Książka w dużej mierze opiera się na rozmowach Moniki Richardson z reżyserem, dotykających jego działalności artystycznej, dydaktycznej, reżyserii dramatycznej i operowej, a także pracy jako dyrektor Opery Narodowej w Warszawie i od 2009 roku Teatru Wielkiego w Poznaniu.
Znaniecki angażuje się również w projekty promujące operę, ucząc pracy z publicznością, interpretacji przestrzeni scenicznej i grupowej improwizacji. Publikacja jest wzbogacona licznymi ilustracjami z prywatnego archiwum reżysera. Najważniejsze informacje zostały przedstawione w formie schematów i komentarzy, a także uzupełnione recenzjami i opiniami na temat Znanieckiego z prasy krajowej i zagranicznej. Książka została wydana w dwóch językach – polskim i angielskim, aby dotrzeć do szerokiego kręgu czytelników.
