Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Metody nauki czytania i pisania z perspektywy trudności uczniów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Z roku na rok obserwujemy pogarszanie się umiejętności czytania i pisania u uczniów. Dlaczego obecne pokolenie dzieci popełnia znacznie więcej błędów ortograficznych niż ich rówieśnicy kształceni za pomocą Elementarza Mariana Falskiego? Skąd bierze się tendencja do pisania fonetycznego w dobie nowoczesnych podręczników? Ta książka to fascynująca propozycja dla wszystkich zainteresowanych problemami edukacyjnymi dzieci, zarówno tych, których sami uczą, jak i tych, które uczęszczają do szkół. Docenią ją także ci, którzy zmagają się z własnymi trudnościami w pisowni. Jak zauważyła w swojej recenzji prof. Krystyna Ferenz, jest to lektura, która skłania do refleksji nad współczesnym systemem nauczania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Z roku na rok obserwujemy pogarszanie się umiejętności czytania i pisania u uczniów. Dlaczego obecne pokolenie dzieci popełnia znacznie więcej błędów ortograficznych niż ich rówieśnicy kształceni za pomocą Elementarza Mariana Falskiego? Skąd bierze się tendencja do pisania fonetycznego w dobie nowoczesnych podręczników? Ta książka to fascynująca propozycja dla wszystkich zainteresowanych problemami edukacyjnymi dzieci, zarówno tych, których sami uczą, jak i tych, które uczęszczają do szkół. Docenią ją także ci, którzy zmagają się z własnymi trudnościami w pisowni. Jak zauważyła w swojej recenzji prof. Krystyna Ferenz, jest to lektura, która skłania do refleksji nad współczesnym systemem nauczania.
