Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Matematyka nasza niedostrzegalna kultura
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Matematyka naszej niedostrzegalnej kultury" nie jest typowym podręcznikiem ani streszczeniem obszernych dzieł dotyczących matematyki. Nie zastąpi ona szczegółowych tomów poświęconych dydaktyce matematyki czy teorii i praktyce nauczania. Aby dogłębnie poznać te tematy, konieczne jest sięgnięcie po bardziej szczegółowe opracowania, które rozwijają myśli zawarte w tej książce i ilustrują je licznymi przykładami.
Zbiór ten to przemyślenia na temat matematyki, jej roli kulturowej oraz edukacyjnej. Książka analizuje znaczenie matematyki w społeczeństwie oraz podejmuje kontrowersyjne kwestie związane z jej nauczaniem. Często relacje między aspektami matematyki i procesu jej nauczania są złożone i pełne paradoksów. Autor zauważył, że warto zapisywać i dzielić się mądrymi, niejednokrotnie już cytowanymi uwagami i aforyzmami na temat tej dziedziny wiedzy. Z biegiem lat wiele z tych spostrzeżeń stało się użytecznymi narzędziami w pracy z nauczycielami oraz w trakcie szkolenia przyszłych pedagogów. Stawały się one ciekawymi przerywnikami w trakcie lekcji, pomagającymi wyjaśnić zawiłe tezy lub urozmaicić wykłady. Mogą też służyć jako podstawa do dyskusji na zajęciach z dydaktyki czy jako pomoc w tworzeniu scenariuszy zajęć specjalnych i pozalekcyjnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Matematyka naszej niedostrzegalnej kultury" nie jest typowym podręcznikiem ani streszczeniem obszernych dzieł dotyczących matematyki. Nie zastąpi ona szczegółowych tomów poświęconych dydaktyce matematyki czy teorii i praktyce nauczania. Aby dogłębnie poznać te tematy, konieczne jest sięgnięcie po bardziej szczegółowe opracowania, które rozwijają myśli zawarte w tej książce i ilustrują je licznymi przykładami.
Zbiór ten to przemyślenia na temat matematyki, jej roli kulturowej oraz edukacyjnej. Książka analizuje znaczenie matematyki w społeczeństwie oraz podejmuje kontrowersyjne kwestie związane z jej nauczaniem. Często relacje między aspektami matematyki i procesu jej nauczania są złożone i pełne paradoksów. Autor zauważył, że warto zapisywać i dzielić się mądrymi, niejednokrotnie już cytowanymi uwagami i aforyzmami na temat tej dziedziny wiedzy. Z biegiem lat wiele z tych spostrzeżeń stało się użytecznymi narzędziami w pracy z nauczycielami oraz w trakcie szkolenia przyszłych pedagogów. Stawały się one ciekawymi przerywnikami w trakcie lekcji, pomagającymi wyjaśnić zawiłe tezy lub urozmaicić wykłady. Mogą też służyć jako podstawa do dyskusji na zajęciach z dydaktyki czy jako pomoc w tworzeniu scenariuszy zajęć specjalnych i pozalekcyjnych.
