Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Matematyczne stacje zadaniowe klasa IV czyli jak zaktywizować uczniów na lekcji?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka „Matematyczne stacje zadaniowe czyli jak zaktywizować uczniów na lekcji?” oferuje nauczycielom klasy czwartej cenne zasoby do wdrożenia metody stacji zadaniowych. Metoda ta jest szczególnie efektywna podczas powtórek i podsumowań, angażując wszystkich uczniów równocześnie oraz pozwalając im pracować w indywidualnym tempie. Stacje są zaprojektowane tak, aby uczniowie mogli zaczynać pracę nad zadaniami od dowolnego punktu, a po prawidłowym wykonaniu pierwszej aktywności, wiedzą, które zadanie powinni rozwiązać jako kolejny krok.
Aktywne metody, takie jak te opisywane w książce, pobudzają uczniów do kreatywnego myślenia oraz współpracy w rozwiązywaniu problemów. Kiedy dodatkowo uczniowie wychodzą z tradycyjnej sali lekcyjnej, czy nawet poza mury szkoły, zapewniamy im zupełnie nowe doświadczenia edukacyjne. Jeśli poszukujemy innowacji w lekcjach powtórkowych czy zajęciach dodatkowych, które wzbudzają ciekawość i zaangażowanie uczniów, ta książka będzie doskonałym wyborem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka „Matematyczne stacje zadaniowe czyli jak zaktywizować uczniów na lekcji?” oferuje nauczycielom klasy czwartej cenne zasoby do wdrożenia metody stacji zadaniowych. Metoda ta jest szczególnie efektywna podczas powtórek i podsumowań, angażując wszystkich uczniów równocześnie oraz pozwalając im pracować w indywidualnym tempie. Stacje są zaprojektowane tak, aby uczniowie mogli zaczynać pracę nad zadaniami od dowolnego punktu, a po prawidłowym wykonaniu pierwszej aktywności, wiedzą, które zadanie powinni rozwiązać jako kolejny krok.
Aktywne metody, takie jak te opisywane w książce, pobudzają uczniów do kreatywnego myślenia oraz współpracy w rozwiązywaniu problemów. Kiedy dodatkowo uczniowie wychodzą z tradycyjnej sali lekcyjnej, czy nawet poza mury szkoły, zapewniamy im zupełnie nowe doświadczenia edukacyjne. Jeśli poszukujemy innowacji w lekcjach powtórkowych czy zajęciach dodatkowych, które wzbudzają ciekawość i zaangażowanie uczniów, ta książka będzie doskonałym wyborem.
