Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Masters of Doom
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Masters of Doom" opowiada fascynującą historię Johna Carmacka i Johna Romero, dwóch wizjonerów, których wspólna pasja do gier wideo zrewolucjonizowała branżę i stworzyła takie tytuły jak "Doom" i "Quake". Carmack i Romero, porównywani do Lennona i McCartneya przemysłu gier, odnaleźli swoje miejsce w świecie, w którym gry wideo stały się bardziej popularne niż kino. Książka autorstwa Davida Kushnera jest nie tylko kroniką ich spektakularnych sukcesów, ale również głębokim wglądem w ich relacje, przenosząc czytelników od chwil triumfu do momentów rozpadu.
Ta opowieść o dwóch buntownikach oddaje złożoność gier, które tworzyli, odkrwistość ich narracji po pocieszenie, które znajdowali w fantazyjnych światach własnego autorstwa. Kushner maluje żywy obraz, ukazując, jak ich młodzieńcza energia i wyobraźnia wpłynęły na kulturę masową, od telewizji MTV po świat internetu.
Nawet ci, którzy nie są pasjonatami gier, będą oczarowani tą porywającą opowieścią o przyjaźni, zdradzie i narodzinach potężnego segmentu popkultury. Na tyle mocno zafrapowała ona twórców, że w 2019 roku bracia James i Dave Franco nabyli prawa do jej ekranizacji jako serial, co tylko podkreśla jej znaczenie i wpływ na współczesną kulturę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Masters of Doom" opowiada fascynującą historię Johna Carmacka i Johna Romero, dwóch wizjonerów, których wspólna pasja do gier wideo zrewolucjonizowała branżę i stworzyła takie tytuły jak "Doom" i "Quake". Carmack i Romero, porównywani do Lennona i McCartneya przemysłu gier, odnaleźli swoje miejsce w świecie, w którym gry wideo stały się bardziej popularne niż kino. Książka autorstwa Davida Kushnera jest nie tylko kroniką ich spektakularnych sukcesów, ale również głębokim wglądem w ich relacje, przenosząc czytelników od chwil triumfu do momentów rozpadu.
Ta opowieść o dwóch buntownikach oddaje złożoność gier, które tworzyli, odkrwistość ich narracji po pocieszenie, które znajdowali w fantazyjnych światach własnego autorstwa. Kushner maluje żywy obraz, ukazując, jak ich młodzieńcza energia i wyobraźnia wpłynęły na kulturę masową, od telewizji MTV po świat internetu.
Nawet ci, którzy nie są pasjonatami gier, będą oczarowani tą porywającą opowieścią o przyjaźni, zdradzie i narodzinach potężnego segmentu popkultury. Na tyle mocno zafrapowała ona twórców, że w 2019 roku bracia James i Dave Franco nabyli prawa do jej ekranizacji jako serial, co tylko podkreśla jej znaczenie i wpływ na współczesną kulturę.
