Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing doświadczeń
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Obecnie marketing często kojarzy się z przeciętnością, brakiem zaangażowania i powtarzalnością, co często zniechęca konsumentów. Metody stosowane w tej dziedzinie nie zawsze prowadzą do oczekiwanych rezultatów, ponieważ często kładzie się nacisk na szybki zysk, a nie na zrozumienie rzeczywistych potrzeb współczesnych klientów. W dobie, gdy konsumenci są bardziej wymagający, cenią sobie osobisty rozwój oraz styl życia, istotne jest podejście, które wykracza poza tradycyjne oferowanie produktów i usług.
W obliczu tej sytuacji, nową jakość wprowadza marketing doświadczeń, który skupia się na tworzeniu prawdziwych wartości dla klientów. Ważne jest tu kreowanie interakcji, które oddziałują na emocje, zmysły i intelekt odbiorców. Klienci stają się współtwórcami wartości, a przedsiębiorstwa mogą korzystać z interdyscyplinarnej wiedzy z zakresu psychologii, socjologii i antropologii kultury, by lepiej zrozumieć i spełniać oczekiwania rynku.
Przykłady wprowadzenia marketingu doświadczeń, takie jak innowacyjne podejście parków tematycznych Disneya, czy wyjątkowy model działania szpitali Plantree, ukazują znaczące zmiany w tej dziedzinie. Sieć wypożyczalni samochodów Avis i inne nowatorskie firmy pokazują, jak skutecznie wdrażać te nowe strategie. Książka dostarcza cennych informacji nie tylko studentom marketingu, psychologii czy komunikacji społecznej, ale także praktykom codziennie zajmującym się reklamą i promocją. To kompendium wiedzy o tym, jak skutecznie kształtować pozytywne doświadczenia konsumenckie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Obecnie marketing często kojarzy się z przeciętnością, brakiem zaangażowania i powtarzalnością, co często zniechęca konsumentów. Metody stosowane w tej dziedzinie nie zawsze prowadzą do oczekiwanych rezultatów, ponieważ często kładzie się nacisk na szybki zysk, a nie na zrozumienie rzeczywistych potrzeb współczesnych klientów. W dobie, gdy konsumenci są bardziej wymagający, cenią sobie osobisty rozwój oraz styl życia, istotne jest podejście, które wykracza poza tradycyjne oferowanie produktów i usług.
W obliczu tej sytuacji, nową jakość wprowadza marketing doświadczeń, który skupia się na tworzeniu prawdziwych wartości dla klientów. Ważne jest tu kreowanie interakcji, które oddziałują na emocje, zmysły i intelekt odbiorców. Klienci stają się współtwórcami wartości, a przedsiębiorstwa mogą korzystać z interdyscyplinarnej wiedzy z zakresu psychologii, socjologii i antropologii kultury, by lepiej zrozumieć i spełniać oczekiwania rynku.
Przykłady wprowadzenia marketingu doświadczeń, takie jak innowacyjne podejście parków tematycznych Disneya, czy wyjątkowy model działania szpitali Plantree, ukazują znaczące zmiany w tej dziedzinie. Sieć wypożyczalni samochodów Avis i inne nowatorskie firmy pokazują, jak skutecznie wdrażać te nowe strategie. Książka dostarcza cennych informacji nie tylko studentom marketingu, psychologii czy komunikacji społecznej, ale także praktykom codziennie zajmującym się reklamą i promocją. To kompendium wiedzy o tym, jak skutecznie kształtować pozytywne doświadczenia konsumenckie.
