Książka - Marketing doświadczeń

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marketing doświadczeń

Marketing doświadczeń

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Obecnie marketing często kojarzy się z przeciętnością, brakiem zaangażowania i powtarzalnością, co często zniechęca konsumentów. Metody stosowane w tej dziedzinie nie zawsze prowadzą do oczekiwanych rezultatów, ponieważ często kładzie się nacisk na szybki zysk, a nie na zrozumienie rzeczywistych potrzeb współczesnych klientów. W dobie, gdy konsumenci są bardziej wymagający, cenią sobie osobisty rozwój oraz styl życia, istotne jest podejście, które wykracza poza tradycyjne oferowanie produktów i usług.

W obliczu tej sytuacji, nową jakość wprowadza marketing doświadczeń, który skupia się na tworzeniu prawdziwych wartości dla klientów. Ważne jest tu kreowanie interakcji, które oddziałują na emocje, zmysły i intelekt odbiorców. Klienci stają się współtwórcami wartości, a przedsiębiorstwa mogą korzystać z interdyscyplinarnej wiedzy z zakresu psychologii, socjologii i antropologii kultury, by lepiej zrozumieć i spełniać oczekiwania rynku.

Przykłady wprowadzenia marketingu doświadczeń, takie jak innowacyjne podejście parków tematycznych Disneya, czy wyjątkowy model działania szpitali Plantree, ukazują znaczące zmiany w tej dziedzinie. Sieć wypożyczalni samochodów Avis i inne nowatorskie firmy pokazują, jak skutecznie wdrażać te nowe strategie. Książka dostarcza cennych informacji nie tylko studentom marketingu, psychologii czy komunikacji społecznej, ale także praktykom codziennie zajmującym się reklamą i promocją. To kompendium wiedzy o tym, jak skutecznie kształtować pozytywne doświadczenia konsumenckie.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Obecnie marketing często kojarzy się z przeciętnością, brakiem zaangażowania i powtarzalnością, co często zniechęca konsumentów. Metody stosowane w tej dziedzinie nie zawsze prowadzą do oczekiwanych rezultatów, ponieważ często kładzie się nacisk na szybki zysk, a nie na zrozumienie rzeczywistych potrzeb współczesnych klientów. W dobie, gdy konsumenci są bardziej wymagający, cenią sobie osobisty rozwój oraz styl życia, istotne jest podejście, które wykracza poza tradycyjne oferowanie produktów i usług.

W obliczu tej sytuacji, nową jakość wprowadza marketing doświadczeń, który skupia się na tworzeniu prawdziwych wartości dla klientów. Ważne jest tu kreowanie interakcji, które oddziałują na emocje, zmysły i intelekt odbiorców. Klienci stają się współtwórcami wartości, a przedsiębiorstwa mogą korzystać z interdyscyplinarnej wiedzy z zakresu psychologii, socjologii i antropologii kultury, by lepiej zrozumieć i spełniać oczekiwania rynku.

Przykłady wprowadzenia marketingu doświadczeń, takie jak innowacyjne podejście parków tematycznych Disneya, czy wyjątkowy model działania szpitali Plantree, ukazują znaczące zmiany w tej dziedzinie. Sieć wypożyczalni samochodów Avis i inne nowatorskie firmy pokazują, jak skutecznie wdrażać te nowe strategie. Książka dostarcza cennych informacji nie tylko studentom marketingu, psychologii czy komunikacji społecznej, ale także praktykom codziennie zajmującym się reklamą i promocją. To kompendium wiedzy o tym, jak skutecznie kształtować pozytywne doświadczenia konsumenckie.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 301
Rok wydania: 2024
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788381029124
Wydawnictwo:

Dane producenta:

CeDeWu Sp. z o.o. , ul. Żurawia 47/49, 00-680 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 22 374 90 20

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info