Książka - Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy

Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Słowa towarzyszą nam przez całe życie, od najwcześniejszych lat. Nadajemy nazwy przedmiotom wokół nas i dzielimy się swoimi myślami na tematy, które są dla nas istotne. Kiedy korzystamy z wyszukiwarek internetowych, formułujemy zapytania poprzez odpowiednie frazy. Pomimo rosnącej popularności kultury obrazkowej, to słowa pozostają kluczowym narzędziem wpływania na świat, zarówno na czytelników, jak i na klientów. Bez względu na to, czy tworzysz opowieści, prowadzisz bloga, piszesz artykuły naukowe, tworzysz e-maile marketingowe, czy wymyślasz slogany reklamowe, jesteś pisarzem. Dążysz do tego, aby swoje myśli przekazać w sposób, który rozbawi, wzruszy, czy zaintryguje. Kluczowym pytaniem jest, jak dotrzeć do swojego odbiorcy — jakie słowa wybrać, a które porzucić? Marzysz o tym, by Twoje teksty były pochłaniane z taką samą pasją, z jaką ogląda się filmy o Jamesie Bondzie, czy czyta książki Agathy Christie? Obecnie, nie tylko pisarze i reżyserzy dostrzegają potęgę opowieści, ale także marketingowcy i twórcy treści internetowych. Storytelling stał się istotnym elementem budowania świadomości marki. Nauka tej sztuki to czerpanie inspiracji od mistrzów słowa pisanego. Zamiast pytać: „Co autor miał na myśli?”, warto zastanowić się: „Jak to zostało osiągnięte?”. Dzięki technikom pisarskim i stylistycznym trikom, które poznasz w tej książce, Twoje teksty zyskają nową jakość. Joanna Wrycza-Bekier, doktor nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, absolwentka filologii polskiej i germańskiej Uniwersytetu Gdańskiego, jest doświadczoną autorką publikacji takich jak "Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu", "Kreatywna praca dyplomowa", "Szkoła twórczego pisania" oraz "Galaktyka języka Internetu". Jej prace koncentrują się na zagadnieniach związanych z pisanym słowem w Internecie.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Słowa towarzyszą nam przez całe życie, od najwcześniejszych lat. Nadajemy nazwy przedmiotom wokół nas i dzielimy się swoimi myślami na tematy, które są dla nas istotne. Kiedy korzystamy z wyszukiwarek internetowych, formułujemy zapytania poprzez odpowiednie frazy. Pomimo rosnącej popularności kultury obrazkowej, to słowa pozostają kluczowym narzędziem wpływania na świat, zarówno na czytelników, jak i na klientów. Bez względu na to, czy tworzysz opowieści, prowadzisz bloga, piszesz artykuły naukowe, tworzysz e-maile marketingowe, czy wymyślasz slogany reklamowe, jesteś pisarzem. Dążysz do tego, aby swoje myśli przekazać w sposób, który rozbawi, wzruszy, czy zaintryguje. Kluczowym pytaniem jest, jak dotrzeć do swojego odbiorcy — jakie słowa wybrać, a które porzucić? Marzysz o tym, by Twoje teksty były pochłaniane z taką samą pasją, z jaką ogląda się filmy o Jamesie Bondzie, czy czyta książki Agathy Christie? Obecnie, nie tylko pisarze i reżyserzy dostrzegają potęgę opowieści, ale także marketingowcy i twórcy treści internetowych. Storytelling stał się istotnym elementem budowania świadomości marki. Nauka tej sztuki to czerpanie inspiracji od mistrzów słowa pisanego. Zamiast pytać: „Co autor miał na myśli?”, warto zastanowić się: „Jak to zostało osiągnięte?”. Dzięki technikom pisarskim i stylistycznym trikom, które poznasz w tej książce, Twoje teksty zyskają nową jakość. Joanna Wrycza-Bekier, doktor nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, absolwentka filologii polskiej i germańskiej Uniwersytetu Gdańskiego, jest doświadczoną autorką publikacji takich jak "Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu", "Kreatywna praca dyplomowa", "Szkoła twórczego pisania" oraz "Galaktyka języka Internetu". Jej prace koncentrują się na zagadnieniach związanych z pisanym słowem w Internecie.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 28.15 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 248
Rok wydania: 2014
Rozmiar: 14 × 21 mm
ID: 9788324688425
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Joanna Wrycza-Bekier

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info