Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Słowa towarzyszą nam przez całe życie, od najwcześniejszych lat. Nadajemy nazwy przedmiotom wokół nas i dzielimy się swoimi myślami na tematy, które są dla nas istotne. Kiedy korzystamy z wyszukiwarek internetowych, formułujemy zapytania poprzez odpowiednie frazy. Pomimo rosnącej popularności kultury obrazkowej, to słowa pozostają kluczowym narzędziem wpływania na świat, zarówno na czytelników, jak i na klientów. Bez względu na to, czy tworzysz opowieści, prowadzisz bloga, piszesz artykuły naukowe, tworzysz e-maile marketingowe, czy wymyślasz slogany reklamowe, jesteś pisarzem. Dążysz do tego, aby swoje myśli przekazać w sposób, który rozbawi, wzruszy, czy zaintryguje. Kluczowym pytaniem jest, jak dotrzeć do swojego odbiorcy — jakie słowa wybrać, a które porzucić? Marzysz o tym, by Twoje teksty były pochłaniane z taką samą pasją, z jaką ogląda się filmy o Jamesie Bondzie, czy czyta książki Agathy Christie? Obecnie, nie tylko pisarze i reżyserzy dostrzegają potęgę opowieści, ale także marketingowcy i twórcy treści internetowych. Storytelling stał się istotnym elementem budowania świadomości marki. Nauka tej sztuki to czerpanie inspiracji od mistrzów słowa pisanego. Zamiast pytać: „Co autor miał na myśli?”, warto zastanowić się: „Jak to zostało osiągnięte?”. Dzięki technikom pisarskim i stylistycznym trikom, które poznasz w tej książce, Twoje teksty zyskają nową jakość. Joanna Wrycza-Bekier, doktor nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, absolwentka filologii polskiej i germańskiej Uniwersytetu Gdańskiego, jest doświadczoną autorką publikacji takich jak "Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu", "Kreatywna praca dyplomowa", "Szkoła twórczego pisania" oraz "Galaktyka języka Internetu". Jej prace koncentrują się na zagadnieniach związanych z pisanym słowem w Internecie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Słowa towarzyszą nam przez całe życie, od najwcześniejszych lat. Nadajemy nazwy przedmiotom wokół nas i dzielimy się swoimi myślami na tematy, które są dla nas istotne. Kiedy korzystamy z wyszukiwarek internetowych, formułujemy zapytania poprzez odpowiednie frazy. Pomimo rosnącej popularności kultury obrazkowej, to słowa pozostają kluczowym narzędziem wpływania na świat, zarówno na czytelników, jak i na klientów. Bez względu na to, czy tworzysz opowieści, prowadzisz bloga, piszesz artykuły naukowe, tworzysz e-maile marketingowe, czy wymyślasz slogany reklamowe, jesteś pisarzem. Dążysz do tego, aby swoje myśli przekazać w sposób, który rozbawi, wzruszy, czy zaintryguje. Kluczowym pytaniem jest, jak dotrzeć do swojego odbiorcy — jakie słowa wybrać, a które porzucić? Marzysz o tym, by Twoje teksty były pochłaniane z taką samą pasją, z jaką ogląda się filmy o Jamesie Bondzie, czy czyta książki Agathy Christie? Obecnie, nie tylko pisarze i reżyserzy dostrzegają potęgę opowieści, ale także marketingowcy i twórcy treści internetowych. Storytelling stał się istotnym elementem budowania świadomości marki. Nauka tej sztuki to czerpanie inspiracji od mistrzów słowa pisanego. Zamiast pytać: „Co autor miał na myśli?”, warto zastanowić się: „Jak to zostało osiągnięte?”. Dzięki technikom pisarskim i stylistycznym trikom, które poznasz w tej książce, Twoje teksty zyskają nową jakość. Joanna Wrycza-Bekier, doktor nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, absolwentka filologii polskiej i germańskiej Uniwersytetu Gdańskiego, jest doświadczoną autorką publikacji takich jak "Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu", "Kreatywna praca dyplomowa", "Szkoła twórczego pisania" oraz "Galaktyka języka Internetu". Jej prace koncentrują się na zagadnieniach związanych z pisanym słowem w Internecie.
