Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Lubię to! Informatyka. Klasa 4. Szkoła podstawowa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nowe wydanie podręcznika „Lubię to!” na lata 2023-2025 dedykowane dla uczniów czwartej klasy umożliwia odkrywanie tajników komputerów, internetu oraz narzędzi do pracy zdalnej. Książka uczy, jak tworzyć ilustracje w programach graficznych, edytować teksty oraz projektować proste gry komputerowe. Dzięki systemowi NEON, zarówno nauczyciele, jak i uczniowie mają możliwość wygodnej pracy w szkole oraz w domu. Podręcznik oferuje naukę programowania w wizualnym środowisku z użyciem Scratcha 3.0. Wiele zrzutów ekranowych wraz z podpowiedziami i komentarzami, umieszczonych w ramkach, ułatwia przyswajanie nowych pojęć i umiejętności. Ciekawostki i zadania dla chętnych zachęcają do samodzielnego pogłębiania wiedzy, a proponowane zadania projektowe sprzyjają rozwijaniu umiejętności pracy zespołowej. Połączenie tradycyjnego podręcznika z NEONbookiem, zawierającym niemal 200 różnorodnych zasobów, umożliwia efektywniejsze nauczanie poprzez ćwiczenia, porządkuje wiedzę oraz wspiera zrozumienie i utrwalenie materiału.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nowe wydanie podręcznika „Lubię to!” na lata 2023-2025 dedykowane dla uczniów czwartej klasy umożliwia odkrywanie tajników komputerów, internetu oraz narzędzi do pracy zdalnej. Książka uczy, jak tworzyć ilustracje w programach graficznych, edytować teksty oraz projektować proste gry komputerowe. Dzięki systemowi NEON, zarówno nauczyciele, jak i uczniowie mają możliwość wygodnej pracy w szkole oraz w domu. Podręcznik oferuje naukę programowania w wizualnym środowisku z użyciem Scratcha 3.0. Wiele zrzutów ekranowych wraz z podpowiedziami i komentarzami, umieszczonych w ramkach, ułatwia przyswajanie nowych pojęć i umiejętności. Ciekawostki i zadania dla chętnych zachęcają do samodzielnego pogłębiania wiedzy, a proponowane zadania projektowe sprzyjają rozwijaniu umiejętności pracy zespołowej. Połączenie tradycyjnego podręcznika z NEONbookiem, zawierającym niemal 200 różnorodnych zasobów, umożliwia efektywniejsze nauczanie poprzez ćwiczenia, porządkuje wiedzę oraz wspiera zrozumienie i utrwalenie materiału.
