Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Logistyka w zarządzaniu strategicznym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większe znaczenie zyskuje podejście zasobowe, które koncentruje się na wykorzystaniu wewnętrznych zasobów i zdolności przedsiębiorstwa do zdobycia przewagi konkurencyjnej. Kluczowymi elementami tego podejścia są tzw. potencjały strategiczne, obejmujące zasoby, zdolności oraz kompetencje, które stanowią fundament sukcesu organizacji. Często określane są one jako potencjały sukcesu przedsiębiorstwa.
W ramach ujęcia zasobowego, równie istotne są wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa, które odzwierciedlają rezultaty osiągane przez firmę. Wyznaczniki te, obejmujące zarówno efekty rynkowe, jak i ekonomiczne, tworzą podwaliny trwałej przewagi konkurencyjnej na rynku.
Logistyka pełni kluczową rolę w procesie budowania przewagi konkurencyjnej. Dynamiczny rozwój tej dziedziny sprawia, że logistyka jest postrzegana coraz częściej jako strategiczna koncepcja zarządzania przepływem materiałów, towarów i informacji, obejmująca nie tylko poziom operacyjny firmy, ale również całość łańcucha dostaw.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większe znaczenie zyskuje podejście zasobowe, które koncentruje się na wykorzystaniu wewnętrznych zasobów i zdolności przedsiębiorstwa do zdobycia przewagi konkurencyjnej. Kluczowymi elementami tego podejścia są tzw. potencjały strategiczne, obejmujące zasoby, zdolności oraz kompetencje, które stanowią fundament sukcesu organizacji. Często określane są one jako potencjały sukcesu przedsiębiorstwa.
W ramach ujęcia zasobowego, równie istotne są wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa, które odzwierciedlają rezultaty osiągane przez firmę. Wyznaczniki te, obejmujące zarówno efekty rynkowe, jak i ekonomiczne, tworzą podwaliny trwałej przewagi konkurencyjnej na rynku.
Logistyka pełni kluczową rolę w procesie budowania przewagi konkurencyjnej. Dynamiczny rozwój tej dziedziny sprawia, że logistyka jest postrzegana coraz częściej jako strategiczna koncepcja zarządzania przepływem materiałów, towarów i informacji, obejmująca nie tylko poziom operacyjny firmy, ale również całość łańcucha dostaw.
