Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Litery. Ćwiczenia rozwijające umiejętność czytania i pisania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Litery" to książka pełna ćwiczeń, które wspierają naukę czytania i pisania. Dedykowana jest dzieciom w wieku 4-6 lat, które dopiero zaczynają przygodę z tymi umiejętnościami, jak i nieco starszym, od 7 do 8 lat, które chcą je doskonalić. Zawarte w tym podręczniku zadania, zainspirowane podejściem "mapy myśli", pomagają dzieciom rozwijać zdolności analizy i syntezy tekstów, dźwięków oraz obrazów.
Dzieci uczą się liter oraz doskonalą swoją znajomość alfabetu poprzez różnorodne, angażujące aktywności. Oprócz tego, na drodze wycinania, przyklejania, rysowania i pisania, kształtują swoje zdolności manualne. Dzięki samodzielnemu tworzeniu i odkrywaniu literowych „map”, dzieci mogą wynajdywać dodatkowe przykłady, identyfikować słowa spełniające określone kryteria, jak i te, które ich nie spełniają. Tego typu ćwiczenia nie tylko ułatwiają naukę, lecz także sprawiają, że jest ona ciekawa i angażująca.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Litery" to książka pełna ćwiczeń, które wspierają naukę czytania i pisania. Dedykowana jest dzieciom w wieku 4-6 lat, które dopiero zaczynają przygodę z tymi umiejętnościami, jak i nieco starszym, od 7 do 8 lat, które chcą je doskonalić. Zawarte w tym podręczniku zadania, zainspirowane podejściem "mapy myśli", pomagają dzieciom rozwijać zdolności analizy i syntezy tekstów, dźwięków oraz obrazów.
Dzieci uczą się liter oraz doskonalą swoją znajomość alfabetu poprzez różnorodne, angażujące aktywności. Oprócz tego, na drodze wycinania, przyklejania, rysowania i pisania, kształtują swoje zdolności manualne. Dzięki samodzielnemu tworzeniu i odkrywaniu literowych „map”, dzieci mogą wynajdywać dodatkowe przykłady, identyfikować słowa spełniające określone kryteria, jak i te, które ich nie spełniają. Tego typu ćwiczenia nie tylko ułatwiają naukę, lecz także sprawiają, że jest ona ciekawa i angażująca.
