Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Lista obecności
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Iga Stelmach to czterdziestoletnia rzeźbiarka, która otrzymuje zaproszenie do życia w malowniczej wiosce Kunice. Miejsce to słynie z nacisku na budowanie relacji międzyludzkich, gdzie każdy jest częścią większej społeczności przypominającej rodzinę. Artyści są tu szczególnie cenieni i traktowani z najwyższym szacunkiem, co sprawia, że Iga czuje się wyjątkowo przyjęta. Postanawia kupić dom, aby rozpocząć nowy etap swojego życia, z nadzieją na powrót do swojej pasji, jaką jest rzeźbienie. Pragnie przezwyciężyć swój lęk przed tworzeniem.
Powód, dla którego Iga obawia się swojego rzemiosła, jest głęboko osobisty. Po tragicznej stracie swojej pięcioletniej córki zaczęła dostrzegać, że kolejne bolesne wydarzenia w jej życiu nie są dziełem przypadku. Ci, których uwieczniła w swoim sławnym cyklu rzeźb "Oblicza", odchodzili z tego świata w dokładnie tej samej kolejności, w jakiej ich wyrzeźbiła. Świadomość tej niepokojącej zbieżności była dla niej druzgocąca.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Iga Stelmach to czterdziestoletnia rzeźbiarka, która otrzymuje zaproszenie do życia w malowniczej wiosce Kunice. Miejsce to słynie z nacisku na budowanie relacji międzyludzkich, gdzie każdy jest częścią większej społeczności przypominającej rodzinę. Artyści są tu szczególnie cenieni i traktowani z najwyższym szacunkiem, co sprawia, że Iga czuje się wyjątkowo przyjęta. Postanawia kupić dom, aby rozpocząć nowy etap swojego życia, z nadzieją na powrót do swojej pasji, jaką jest rzeźbienie. Pragnie przezwyciężyć swój lęk przed tworzeniem.
Powód, dla którego Iga obawia się swojego rzemiosła, jest głęboko osobisty. Po tragicznej stracie swojej pięcioletniej córki zaczęła dostrzegać, że kolejne bolesne wydarzenia w jej życiu nie są dziełem przypadku. Ci, których uwieczniła w swoim sławnym cyklu rzeźb "Oblicza", odchodzili z tego świata w dokładnie tej samej kolejności, w jakiej ich wyrzeźbiła. Świadomość tej niepokojącej zbieżności była dla niej druzgocąca.
