Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kultura niezależna w Polsce 1989-2009
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Kultura niezależna w Polsce 1989–2009" stanowi pasjonujący zbiór dwóch dekad intensywnego rozwoju polskiej kultury oddolnej, przepełnionej energią oraz niezwykłą kreatywnością. Twórcy, w tym Bińczycki, Dunin-Wąsowicz, Jach, Kornaś, Marecki, Pisarski, Tabaczyński, Wojdas i Woynarowski, oprowadzają czytelników po różnorodnych dziedzinach sztuki, które rozwijają się niezależnie od głównego nurtu. Ich opowieść dotyczy muzyki, literatury, filmu, teatru, komiksów oraz sztuk wizualnych, które funkcjonują bez wsparcia mediów, dotacji lub instytucji. Kładą one nacisk na nowatorstwo, prawdziwość i subwersywność, oferując świeże spojrzenie na kulturę zarówno w ramach instytucjonalnych, jak i poza nimi. Niezależność nie jest tu jedynie stylem działania, ale też unikalną formą estetyczną, która wnosi nowe perspektywy do dyskursu kulturalnego i jego rynku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Kultura niezależna w Polsce 1989–2009" stanowi pasjonujący zbiór dwóch dekad intensywnego rozwoju polskiej kultury oddolnej, przepełnionej energią oraz niezwykłą kreatywnością. Twórcy, w tym Bińczycki, Dunin-Wąsowicz, Jach, Kornaś, Marecki, Pisarski, Tabaczyński, Wojdas i Woynarowski, oprowadzają czytelników po różnorodnych dziedzinach sztuki, które rozwijają się niezależnie od głównego nurtu. Ich opowieść dotyczy muzyki, literatury, filmu, teatru, komiksów oraz sztuk wizualnych, które funkcjonują bez wsparcia mediów, dotacji lub instytucji. Kładą one nacisk na nowatorstwo, prawdziwość i subwersywność, oferując świeże spojrzenie na kulturę zarówno w ramach instytucjonalnych, jak i poza nimi. Niezależność nie jest tu jedynie stylem działania, ale też unikalną formą estetyczną, która wnosi nowe perspektywy do dyskursu kulturalnego i jego rynku.
