Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kultura emocjonalna szkoły
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W monografii "Kultura emocjonalna szkoły: czasoprzestrzenie doświadczania emocji" autorzy podejmują zagadnienia osadzone w ramach koncepcji kultury emocjonalnej. Każdy z nich, choć posługuje się odmiennym stylem, jest zgodny co do ważności uwzględniania emocji w procesie edukacyjnym, obejmującym zarówno nauczanie, jak i interakcje wychowawcze oraz rozwój osobisty. Podkreślają, że kultura emocjonalna stanowi kluczowe tło dla wychowania, a emocje są niezbędne do nawiązywania znaczących relacji i tworzenia sytuacji sprzyjających nauce. Autorzy wskazują również na konkretne obszary działań pedagogicznych, w których obecność emocji jest nieodzowna, aby osiągnąć zamierzone cele edukacyjne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W monografii "Kultura emocjonalna szkoły: czasoprzestrzenie doświadczania emocji" autorzy podejmują zagadnienia osadzone w ramach koncepcji kultury emocjonalnej. Każdy z nich, choć posługuje się odmiennym stylem, jest zgodny co do ważności uwzględniania emocji w procesie edukacyjnym, obejmującym zarówno nauczanie, jak i interakcje wychowawcze oraz rozwój osobisty. Podkreślają, że kultura emocjonalna stanowi kluczowe tło dla wychowania, a emocje są niezbędne do nawiązywania znaczących relacji i tworzenia sytuacji sprzyjających nauce. Autorzy wskazują również na konkretne obszary działań pedagogicznych, w których obecność emocji jest nieodzowna, aby osiągnąć zamierzone cele edukacyjne.
