Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kultura demokracji w szkole
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka analizuje, jak kultura demokracji przejawia się w środowisku szkolnym, uwzględniając zarówno elementy oczywiste, jak i te mniej oczywiste. Autor pokazuje, że nawet na pozór niepowiązane z demokracją aspekty, jak choćby sztuka, mogą stanowić kluczowe narzędzia wspierania demokratycznych wartości w edukacji.
W publikacji prześledzono, jak demokracja i edukacja współistnieją w szkolnym kontekście, biorąc pod uwagę różnorodność narracji, zmieniające się perspektywy oraz różne stanowiska ideologiczne. Celem tej książki jest pobudzenie refleksji nad roli demokracji w środowisku edukacyjnym, by zapobiec zbyt schematycznemu i powszechnemu myśleniu o oświacie. Praca ta stara się odpowiedzieć na pytania, takie jak: czy demokracja w szkole przyczynia się do dojrzewania uczniów oraz w jaki sposób z niej korzystać? Czy należy się bardziej obawiać zbyt dużej obecności demokracji w szkole, czy jej braku? Czy kultura demokracji szkolnej może pomóc w przekraczaniu ograniczeń edukacji skoncentrowanej jedynie na funkcjach użytkowych?
Ta publikacja jest kierowana do naukowców, członków społeczności akademickiej, nauczycieli, studentów pedagogiki, polityków oraz osób zaangażowanych w system edukacyjny.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka analizuje, jak kultura demokracji przejawia się w środowisku szkolnym, uwzględniając zarówno elementy oczywiste, jak i te mniej oczywiste. Autor pokazuje, że nawet na pozór niepowiązane z demokracją aspekty, jak choćby sztuka, mogą stanowić kluczowe narzędzia wspierania demokratycznych wartości w edukacji.
W publikacji prześledzono, jak demokracja i edukacja współistnieją w szkolnym kontekście, biorąc pod uwagę różnorodność narracji, zmieniające się perspektywy oraz różne stanowiska ideologiczne. Celem tej książki jest pobudzenie refleksji nad roli demokracji w środowisku edukacyjnym, by zapobiec zbyt schematycznemu i powszechnemu myśleniu o oświacie. Praca ta stara się odpowiedzieć na pytania, takie jak: czy demokracja w szkole przyczynia się do dojrzewania uczniów oraz w jaki sposób z niej korzystać? Czy należy się bardziej obawiać zbyt dużej obecności demokracji w szkole, czy jej braku? Czy kultura demokracji szkolnej może pomóc w przekraczaniu ograniczeń edukacji skoncentrowanej jedynie na funkcjach użytkowych?
Ta publikacja jest kierowana do naukowców, członków społeczności akademickiej, nauczycieli, studentów pedagogiki, polityków oraz osób zaangażowanych w system edukacyjny.
