Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kultura akademicka i relacje uniwersyteckie w XXI wieku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Od dłuższego czasu obserwowany jest zanik tradycyjnych wartości w różnych aspektach życia społecznego. Nie oznacza to jednak, że autorytety przestały istnieć we współczesnym świecie; ich rola po prostu ewoluowała.
Osobami, które powinny pełnić funkcję autorytetów, są między innymi nauczyciele akademiccy, zwłaszcza teraz, w czasach pełnych niepewności. Pojawia się pytanie, czy są oni w stanie sprostać oczekiwaniom i adekwatnie odpowiadać na dynamicznie zmieniające się potrzeby młodzieży?
Różnie z tym bywa, dlatego narodziła się idea stworzenia materiału, który daje studentom głos, umożliwiając im wyrażenie swoich opinii na istotne dla nich tematy. Dyskusje dotyczą między innymi relacji uniwersyteckich opartych na wspólnym dążeniu do wiedzy i wymiany myśli, regulacji prawnych wyznaczających granice pomiędzy tym, co dozwolone, a tym, co niedopuszczalne w przestrzeni akademickiej, oraz zagadnień związanych z nierównościami i dyskryminacją, w tym dotyczącymi orientacji seksualnej i niepełnosprawności.
Publikacja ta jest adresowana głównie do osób związanych z edukacją uniwersytecką — nie tylko kadry zarządzającej, ale przede wszystkim nauczycieli akademickich i administracji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Od dłuższego czasu obserwowany jest zanik tradycyjnych wartości w różnych aspektach życia społecznego. Nie oznacza to jednak, że autorytety przestały istnieć we współczesnym świecie; ich rola po prostu ewoluowała.
Osobami, które powinny pełnić funkcję autorytetów, są między innymi nauczyciele akademiccy, zwłaszcza teraz, w czasach pełnych niepewności. Pojawia się pytanie, czy są oni w stanie sprostać oczekiwaniom i adekwatnie odpowiadać na dynamicznie zmieniające się potrzeby młodzieży?
Różnie z tym bywa, dlatego narodziła się idea stworzenia materiału, który daje studentom głos, umożliwiając im wyrażenie swoich opinii na istotne dla nich tematy. Dyskusje dotyczą między innymi relacji uniwersyteckich opartych na wspólnym dążeniu do wiedzy i wymiany myśli, regulacji prawnych wyznaczających granice pomiędzy tym, co dozwolone, a tym, co niedopuszczalne w przestrzeni akademickiej, oraz zagadnień związanych z nierównościami i dyskryminacją, w tym dotyczącymi orientacji seksualnej i niepełnosprawności.
Publikacja ta jest adresowana głównie do osób związanych z edukacją uniwersytecką — nie tylko kadry zarządzającej, ale przede wszystkim nauczycieli akademickich i administracji.
