Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Uczę się poprawnie wymawiać głoskę cz z Foczką Ninką
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką” to seria książek logopedycznych zaprojektowanych z myślą o wspieraniu poprawnej wymowy u dzieci. Materiały zawarte w tych książkach są starannie opracowane zgodnie z metodologią pracy logopedycznej, odzwierciedlając bogate doświadczenie zawodowe autorki. Zawierają one profesjonalnie dobrane ćwiczenia, które mają na celu wspomaganie rozwoju mowy u dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Książki te szczególnie dobrze sprawdzają się jako narzędzie do prowadzenia językowych zabaw edukacyjnych z dziećmi, które mają opóźnienia w rozwoju mowy, problemy z artykulacją bądź trudności w wymawianiu skomplikowanych dźwięków.
Ten konkretny tytuł skupia się na głosce [cz] i jest kierowany do dzieci, które mają z nią trudności w wymowie. Pomocna nie tylko dla logopedów, ale także dla pedagogów, nauczycieli i rodziców, książka wspiera dzieci w lepszym przyswajaniu dźwięków, które pojawiły się w ich mowie spontanicznie albo zostały celowo wywołane poprzez ćwiczenia logopedyczne. Szczególnie w momentach, gdy dziecko mówi szybko bądź jest podekscytowane, prawidłowa artykulacja [cz] może sprawiać trudności, dlatego publikacja ta oferuje praktyczne wsparcie w takich sytuacjach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką” to seria książek logopedycznych zaprojektowanych z myślą o wspieraniu poprawnej wymowy u dzieci. Materiały zawarte w tych książkach są starannie opracowane zgodnie z metodologią pracy logopedycznej, odzwierciedlając bogate doświadczenie zawodowe autorki. Zawierają one profesjonalnie dobrane ćwiczenia, które mają na celu wspomaganie rozwoju mowy u dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Książki te szczególnie dobrze sprawdzają się jako narzędzie do prowadzenia językowych zabaw edukacyjnych z dziećmi, które mają opóźnienia w rozwoju mowy, problemy z artykulacją bądź trudności w wymawianiu skomplikowanych dźwięków.
Ten konkretny tytuł skupia się na głosce [cz] i jest kierowany do dzieci, które mają z nią trudności w wymowie. Pomocna nie tylko dla logopedów, ale także dla pedagogów, nauczycieli i rodziców, książka wspiera dzieci w lepszym przyswajaniu dźwięków, które pojawiły się w ich mowie spontanicznie albo zostały celowo wywołane poprzez ćwiczenia logopedyczne. Szczególnie w momentach, gdy dziecko mówi szybko bądź jest podekscytowane, prawidłowa artykulacja [cz] może sprawiać trudności, dlatego publikacja ta oferuje praktyczne wsparcie w takich sytuacjach.
