Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Twórcza odwaga. Otwórz się na Design Thinking
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy wątpisz w swoją kreatywność? Ta książka obali ten stereotyp, pokazując, jak wydobyć na powierzchnię kreatywność ukrytą w każdym z nas. Współczesny świat biznesu ceni sobie innowacyjność jako klucz do sukcesu, a cechy takie jak kreatywność to podstawa skutecznego przywództwa. Osoby obdarzone twórczą odwagą podejmują lepsze decyzje, szybciej adaptują się do zmian i doskonale radzą sobie z pozornie nierozwiązywalnymi problemami. Wykrywają nowe możliwości i współpracują z innymi, aby poprawić zaistniałe sytuacje, odważnie stawiając czoła wyzwaniom.
David i Tom Kelleyowie, założyciele IDEO i d.school, pionierzy idei Design Thinking, przekonują, że każdy z nas ma potencjał do generowania oryginalnych pomysłów. Kreatywność, według nich, to nie tylko talent artystyczny, lecz także umiejętność innowacyjnego myślenia i adaptacyjnego podejścia do rozwiązywania problemów. To właśnie dzięki ich wieloletniemu doświadczeniu w pracy z innowatorami z różnych środowisk powstała metoda twórczego myślenia, która pozwala na przełamywanie schematów i skuteczne działanie.
Książka ta pomoże Ci odblokować twórczy potencjał drzemiący od dzieciństwa, nauczy technik umożliwiających pełne wykorzystywanie kreatywności i doda odwagi w realizacji nowych pomysłów, mimo ryzyka niepowodzenia. Efektem będzie projektowanie swojego nowego życia z odwagą i entuzjazmem.
David Kelley, jako założyciel IDEO, jednej z czołowych firm w dziedzinie innowacji i projektowania, wdraża podejście Design Thinking tworząc nowe produkty i usługi dla czołowych firm takich jak Apple czy GE. Jest również założycielem d.school na Uniwersytecie Stanforda. Tom Kelley, partner w IDEO i autor bestsellerowych książek, jest także związany z Uniwersytetem Kalifornijskim w Berkeley.
IDEO wprowadza Design Thinking jako narzędzie nie tylko dla projektowania produktów, ale jako strategię biznesową, wspierając firmy w innowacji i zarządzaniu zmianą. Dzięki ich metodom powstały rewolucyjne produkty, od myszki komputerowej dla Apple po nowoczesne usługi finansowe. Inicjatywa d.school umożliwia studentom prace nad projektami opartymi na tej metodzie, realizowanymi w różnych firmach i instytucjach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czy wątpisz w swoją kreatywność? Ta książka obali ten stereotyp, pokazując, jak wydobyć na powierzchnię kreatywność ukrytą w każdym z nas. Współczesny świat biznesu ceni sobie innowacyjność jako klucz do sukcesu, a cechy takie jak kreatywność to podstawa skutecznego przywództwa. Osoby obdarzone twórczą odwagą podejmują lepsze decyzje, szybciej adaptują się do zmian i doskonale radzą sobie z pozornie nierozwiązywalnymi problemami. Wykrywają nowe możliwości i współpracują z innymi, aby poprawić zaistniałe sytuacje, odważnie stawiając czoła wyzwaniom.
David i Tom Kelleyowie, założyciele IDEO i d.school, pionierzy idei Design Thinking, przekonują, że każdy z nas ma potencjał do generowania oryginalnych pomysłów. Kreatywność, według nich, to nie tylko talent artystyczny, lecz także umiejętność innowacyjnego myślenia i adaptacyjnego podejścia do rozwiązywania problemów. To właśnie dzięki ich wieloletniemu doświadczeniu w pracy z innowatorami z różnych środowisk powstała metoda twórczego myślenia, która pozwala na przełamywanie schematów i skuteczne działanie.
Książka ta pomoże Ci odblokować twórczy potencjał drzemiący od dzieciństwa, nauczy technik umożliwiających pełne wykorzystywanie kreatywności i doda odwagi w realizacji nowych pomysłów, mimo ryzyka niepowodzenia. Efektem będzie projektowanie swojego nowego życia z odwagą i entuzjazmem.
David Kelley, jako założyciel IDEO, jednej z czołowych firm w dziedzinie innowacji i projektowania, wdraża podejście Design Thinking tworząc nowe produkty i usługi dla czołowych firm takich jak Apple czy GE. Jest również założycielem d.school na Uniwersytecie Stanforda. Tom Kelley, partner w IDEO i autor bestsellerowych książek, jest także związany z Uniwersytetem Kalifornijskim w Berkeley.
IDEO wprowadza Design Thinking jako narzędzie nie tylko dla projektowania produktów, ale jako strategię biznesową, wspierając firmy w innowacji i zarządzaniu zmianą. Dzięki ich metodom powstały rewolucyjne produkty, od myszki komputerowej dla Apple po nowoczesne usługi finansowe. Inicjatywa d.school umożliwia studentom prace nad projektami opartymi na tej metodzie, realizowanymi w różnych firmach i instytucjach.
