Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Tajniki warsztatu legendarnego copywritera
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Gdybyśmy każdą książkę określali mianem najlepszej, mogłoby to zabrzmieć niewiarygodnie. Istnieją jednak publikacje, które zasługują na takie miano. Przykładem są legendarne zasady tworzenia efektywnych tekstów sprzedażowych i reklamowych. Być może znasz powiedzenie: "Połowa pieniędzy wydawanych na reklamę jest zmarnowana, ale nigdy nie wiadomo, która połowa." Porzuć je natychmiast! Nastały czasy, kiedy reklama stała się niemalże nauką, opierającą się na stałych regułach i zasadach. Dzięki kompleksowej analizie przyczyn i skutków, reklama stała się lepiej zrozumiała. Działania opieramy teraz na sprawdzonych metodach, które zostały udowodnione jako najbardziej skuteczne.
Reklama, kiedyś postrzegana jako ryzykowny hazard, teraz pod kompetentnym zarządzaniem jest jednym z najbezpieczniejszych przedsięwzięć w świecie biznesu. Trudno znaleźć inny obszar działalności o podobnym potencjale i jednocześnie tak niskim poziomie ryzyka. Claude Hopkins zasłynął ze swoich przełomowych pomysłów, które na zawsze zmieniły oblicze reklamy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Gdybyśmy każdą książkę określali mianem najlepszej, mogłoby to zabrzmieć niewiarygodnie. Istnieją jednak publikacje, które zasługują na takie miano. Przykładem są legendarne zasady tworzenia efektywnych tekstów sprzedażowych i reklamowych. Być może znasz powiedzenie: "Połowa pieniędzy wydawanych na reklamę jest zmarnowana, ale nigdy nie wiadomo, która połowa." Porzuć je natychmiast! Nastały czasy, kiedy reklama stała się niemalże nauką, opierającą się na stałych regułach i zasadach. Dzięki kompleksowej analizie przyczyn i skutków, reklama stała się lepiej zrozumiała. Działania opieramy teraz na sprawdzonych metodach, które zostały udowodnione jako najbardziej skuteczne.
Reklama, kiedyś postrzegana jako ryzykowny hazard, teraz pod kompetentnym zarządzaniem jest jednym z najbezpieczniejszych przedsięwzięć w świecie biznesu. Trudno znaleźć inny obszar działalności o podobnym potencjale i jednocześnie tak niskim poziomie ryzyka. Claude Hopkins zasłynął ze swoich przełomowych pomysłów, które na zawsze zmieniły oblicze reklamy.
