Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przyczepne historie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dlaczego pewne historie zapadają nam w pamięć, podczas gdy inne ulatują bez śladu? Co sprawia, że niektóre treści trafiają do naszej świadomości i pozostają tam na długo, podczas gdy inne przechodzą niezauważone? Czy można sprawić, by nasz przekaz stał się powszechnie rozpoznawalny?
Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz skutecznie przekazywać informacje. Bracia Dan i Chip Heath proponują sposób, by twoje komunikaty dosłownie zakorzeniły się w umysłach odbiorców. Ich książka ujawnia sześć kluczowych składników angażujących opowieści i koncepcji, które mogą zapewnić, że twój przekaz zostanie zaszczepiony w świadomości odbiorcy.
Najpierw dowiesz się, jak skoncentrować przekaz na istocie, unikając przy tym powierzchowności. Przykładem jest sposób, w jaki wojskowi uproszczają planowanie działań bojowych. Następnie poznasz metody celowego zaskakiwania, utrzymując uwagę, jak to robi kierownictwo Nordstrom, ucząc nowych pracowników swoich standardów obsługi.
Kolejnym krokiem jest konkretyzacja, która ułatwia odbiorcom zrozumienie i zapamiętanie treści – jak nauczycielka, która pomogła dzieciom przezwyciężyć uprzedzenia rasowe. Autentyczność źródła przekazu to kolejny element, który zyskuje na znaczeniu – jak trenerzy NBA, którzy przekazali zawodnikom wiedzę o zagrożeniach AIDS.
Emocje odgrywają kluczową rolę w tym, by przekaz stał się istotny dla odbiorców – przykładem są działania władz Teksasu, które zdołały przekonać młodych ludzi do dbałości o czystość otoczenia. Na koniec, skuteczna narracja sprawia, że idee zamieniają się w działania, jak kampania Subway z Jaredem, będąca przykładem sukcesu mimo oporu wewnętrznego marketingu firmy.
Nowe wydanie książki wzbogacono o porady dla menedżerów, jak wdrażać strategię w codziennej komunikacji zespołowej oraz unikać barier utrudniających biznesową komunikację. Dla nauczycieli natomiast zawiera najskuteczniejsze metody zapamiętywania materiału. Dodatkowo, znajdziesz tu wskazówki, jak wygaszać nawet najbardziej uparty przekaz, bazując na badaniach dotyczących dezinformacji z czasów II wojny światowej.
Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć przekazy trwałe i wnikliwe, które będą rezonować z różnorodną publicznością, niezależnie od tego, czy jest to twoje środowisko zawodowe, czy szeroka publiczność.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dlaczego pewne historie zapadają nam w pamięć, podczas gdy inne ulatują bez śladu? Co sprawia, że niektóre treści trafiają do naszej świadomości i pozostają tam na długo, podczas gdy inne przechodzą niezauważone? Czy można sprawić, by nasz przekaz stał się powszechnie rozpoznawalny?
Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz skutecznie przekazywać informacje. Bracia Dan i Chip Heath proponują sposób, by twoje komunikaty dosłownie zakorzeniły się w umysłach odbiorców. Ich książka ujawnia sześć kluczowych składników angażujących opowieści i koncepcji, które mogą zapewnić, że twój przekaz zostanie zaszczepiony w świadomości odbiorcy.
Najpierw dowiesz się, jak skoncentrować przekaz na istocie, unikając przy tym powierzchowności. Przykładem jest sposób, w jaki wojskowi uproszczają planowanie działań bojowych. Następnie poznasz metody celowego zaskakiwania, utrzymując uwagę, jak to robi kierownictwo Nordstrom, ucząc nowych pracowników swoich standardów obsługi.
Kolejnym krokiem jest konkretyzacja, która ułatwia odbiorcom zrozumienie i zapamiętanie treści – jak nauczycielka, która pomogła dzieciom przezwyciężyć uprzedzenia rasowe. Autentyczność źródła przekazu to kolejny element, który zyskuje na znaczeniu – jak trenerzy NBA, którzy przekazali zawodnikom wiedzę o zagrożeniach AIDS.
Emocje odgrywają kluczową rolę w tym, by przekaz stał się istotny dla odbiorców – przykładem są działania władz Teksasu, które zdołały przekonać młodych ludzi do dbałości o czystość otoczenia. Na koniec, skuteczna narracja sprawia, że idee zamieniają się w działania, jak kampania Subway z Jaredem, będąca przykładem sukcesu mimo oporu wewnętrznego marketingu firmy.
Nowe wydanie książki wzbogacono o porady dla menedżerów, jak wdrażać strategię w codziennej komunikacji zespołowej oraz unikać barier utrudniających biznesową komunikację. Dla nauczycieli natomiast zawiera najskuteczniejsze metody zapamiętywania materiału. Dodatkowo, znajdziesz tu wskazówki, jak wygaszać nawet najbardziej uparty przekaz, bazując na badaniach dotyczących dezinformacji z czasów II wojny światowej.
Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć przekazy trwałe i wnikliwe, które będą rezonować z różnorodną publicznością, niezależnie od tego, czy jest to twoje środowisko zawodowe, czy szeroka publiczność.
