Książka - Przyczepne historie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Przyczepne historie

Przyczepne historie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Dlaczego pewne historie zapadają nam w pamięć, podczas gdy inne ulatują bez śladu? Co sprawia, że niektóre treści trafiają do naszej świadomości i pozostają tam na długo, podczas gdy inne przechodzą niezauważone? Czy można sprawić, by nasz przekaz stał się powszechnie rozpoznawalny?

Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz skutecznie przekazywać informacje. Bracia Dan i Chip Heath proponują sposób, by twoje komunikaty dosłownie zakorzeniły się w umysłach odbiorców. Ich książka ujawnia sześć kluczowych składników angażujących opowieści i koncepcji, które mogą zapewnić, że twój przekaz zostanie zaszczepiony w świadomości odbiorcy.

Najpierw dowiesz się, jak skoncentrować przekaz na istocie, unikając przy tym powierzchowności. Przykładem jest sposób, w jaki wojskowi uproszczają planowanie działań bojowych. Następnie poznasz metody celowego zaskakiwania, utrzymując uwagę, jak to robi kierownictwo Nordstrom, ucząc nowych pracowników swoich standardów obsługi.

Kolejnym krokiem jest konkretyzacja, która ułatwia odbiorcom zrozumienie i zapamiętanie treści – jak nauczycielka, która pomogła dzieciom przezwyciężyć uprzedzenia rasowe. Autentyczność źródła przekazu to kolejny element, który zyskuje na znaczeniu – jak trenerzy NBA, którzy przekazali zawodnikom wiedzę o zagrożeniach AIDS.

Emocje odgrywają kluczową rolę w tym, by przekaz stał się istotny dla odbiorców – przykładem są działania władz Teksasu, które zdołały przekonać młodych ludzi do dbałości o czystość otoczenia. Na koniec, skuteczna narracja sprawia, że idee zamieniają się w działania, jak kampania Subway z Jaredem, będąca przykładem sukcesu mimo oporu wewnętrznego marketingu firmy.

Nowe wydanie książki wzbogacono o porady dla menedżerów, jak wdrażać strategię w codziennej komunikacji zespołowej oraz unikać barier utrudniających biznesową komunikację. Dla nauczycieli natomiast zawiera najskuteczniejsze metody zapamiętywania materiału. Dodatkowo, znajdziesz tu wskazówki, jak wygaszać nawet najbardziej uparty przekaz, bazując na badaniach dotyczących dezinformacji z czasów II wojny światowej.

Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć przekazy trwałe i wnikliwe, które będą rezonować z różnorodną publicznością, niezależnie od tego, czy jest to twoje środowisko zawodowe, czy szeroka publiczność.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Dlaczego pewne historie zapadają nam w pamięć, podczas gdy inne ulatują bez śladu? Co sprawia, że niektóre treści trafiają do naszej świadomości i pozostają tam na długo, podczas gdy inne przechodzą niezauważone? Czy można sprawić, by nasz przekaz stał się powszechnie rozpoznawalny?

Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz skutecznie przekazywać informacje. Bracia Dan i Chip Heath proponują sposób, by twoje komunikaty dosłownie zakorzeniły się w umysłach odbiorców. Ich książka ujawnia sześć kluczowych składników angażujących opowieści i koncepcji, które mogą zapewnić, że twój przekaz zostanie zaszczepiony w świadomości odbiorcy.

Najpierw dowiesz się, jak skoncentrować przekaz na istocie, unikając przy tym powierzchowności. Przykładem jest sposób, w jaki wojskowi uproszczają planowanie działań bojowych. Następnie poznasz metody celowego zaskakiwania, utrzymując uwagę, jak to robi kierownictwo Nordstrom, ucząc nowych pracowników swoich standardów obsługi.

Kolejnym krokiem jest konkretyzacja, która ułatwia odbiorcom zrozumienie i zapamiętanie treści – jak nauczycielka, która pomogła dzieciom przezwyciężyć uprzedzenia rasowe. Autentyczność źródła przekazu to kolejny element, który zyskuje na znaczeniu – jak trenerzy NBA, którzy przekazali zawodnikom wiedzę o zagrożeniach AIDS.

Emocje odgrywają kluczową rolę w tym, by przekaz stał się istotny dla odbiorców – przykładem są działania władz Teksasu, które zdołały przekonać młodych ludzi do dbałości o czystość otoczenia. Na koniec, skuteczna narracja sprawia, że idee zamieniają się w działania, jak kampania Subway z Jaredem, będąca przykładem sukcesu mimo oporu wewnętrznego marketingu firmy.

Nowe wydanie książki wzbogacono o porady dla menedżerów, jak wdrażać strategię w codziennej komunikacji zespołowej oraz unikać barier utrudniających biznesową komunikację. Dla nauczycieli natomiast zawiera najskuteczniejsze metody zapamiętywania materiału. Dodatkowo, znajdziesz tu wskazówki, jak wygaszać nawet najbardziej uparty przekaz, bazując na badaniach dotyczących dezinformacji z czasów II wojny światowej.

Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć przekazy trwałe i wnikliwe, które będą rezonować z różnorodną publicznością, niezależnie od tego, czy jest to twoje środowisko zawodowe, czy szeroka publiczność.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 36.77 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 320
Rok wydania: 2020
Rozmiar: 1 × 2 mm
ID: 9788380879317
Autorzy:

Dane producenta:

MT BIZNES SP. Z O.O. , ul. Jutrzenki, 02-230 Warszawa, PL ,[email protected]

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info