Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Organizacja i Zarządzanie Turystyką w Polsce
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka analizuje obecny system organizacji i zarządzania turystyką w Polsce, skupiając się na kluczowych strukturach działających na poziomach krajowym, regionalnym i lokalnym. Szczegółowo przedstawiono współczesne modele oraz ewolucję tych struktur w Polsce. Istotny nacisk położono na integrację polskiego systemu z międzynarodowym otoczeniem oraz krajowe i zagraniczne rozwiązania organizacyjne.
Publikacja jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym studentów studiów związanych z turystyką i rekreacją oraz praktyków zajmujących się promocją i rozwojem turystyki. Wyjątkowym atutem tej książki jest jej kompleksowe podejście do tematu, uwzględniające wszystkie poziomy systemu organizacji turystyki w Polsce w kontekście międzynarodowym.
Książka będzie wartościowym źródłem dla każdego, kto interesuje się obecnymi trendami w zarządzaniu turystyką, a także dla osób chcących zrozumieć, jak te struktury ewoluowały na przestrzeni pierwszych lat XXI wieku. Recenzent, dr hab. W. Alejziak, podkreśla wszechstronność i głębię analizy zawartej w tej publikacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka analizuje obecny system organizacji i zarządzania turystyką w Polsce, skupiając się na kluczowych strukturach działających na poziomach krajowym, regionalnym i lokalnym. Szczegółowo przedstawiono współczesne modele oraz ewolucję tych struktur w Polsce. Istotny nacisk położono na integrację polskiego systemu z międzynarodowym otoczeniem oraz krajowe i zagraniczne rozwiązania organizacyjne.
Publikacja jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym studentów studiów związanych z turystyką i rekreacją oraz praktyków zajmujących się promocją i rozwojem turystyki. Wyjątkowym atutem tej książki jest jej kompleksowe podejście do tematu, uwzględniające wszystkie poziomy systemu organizacji turystyki w Polsce w kontekście międzynarodowym.
Książka będzie wartościowym źródłem dla każdego, kto interesuje się obecnymi trendami w zarządzaniu turystyką, a także dla osób chcących zrozumieć, jak te struktury ewoluowały na przestrzeni pierwszych lat XXI wieku. Recenzent, dr hab. W. Alejziak, podkreśla wszechstronność i głębię analizy zawartej w tej publikacji.
