Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Myślenie krytyczne jako cel kształcenia. Na przykładzie systemów edukacyjnych USA i Kanady
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorka, Ewa Wasilewska-Kamińska, bada osiągnięcia w dziedzinie kształcenia umiejętności myślenia krytycznego na terenie Stanów Zjednoczonych i Kanady. Jej praca koncentruje się na definiowaniu tego pojęcia oraz tworzeniu efektywnych programów i metod nauczania. W Polsce myślenie krytyczne często jest kojarzone z różnymi kompetencjami logicznymi, jednak brak jasnej definicji i konkretnego zastosowania w dydaktyce, szczególnie na niższych poziomach edukacji, pozostawia lukę w systemie edukacyjnym.
Książka Wasilewskiej-Kamińskiej ma na celu wypełnienie tej luki poprzez dostarczenie polskim pedagogom, nauczycielom, wychowawcom i rodzicom wiedzy zaczerpniętej z bogatej literatury anglojęzycznej. W publikacji autorka podejmuje próbę odpowiedzi na kluczowe pytania: Co oznacza myślenie krytyczne? Jakie kategorie wiedzy i kompetencji obejmuje? Oraz w jaki sposób te umiejętności można rozwijać i przekazywać innym? Dzięki temu czytelnicy zyskują dostęp do informacji i badań, które dotychczas nie były szeroko dostępne w Polsce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorka, Ewa Wasilewska-Kamińska, bada osiągnięcia w dziedzinie kształcenia umiejętności myślenia krytycznego na terenie Stanów Zjednoczonych i Kanady. Jej praca koncentruje się na definiowaniu tego pojęcia oraz tworzeniu efektywnych programów i metod nauczania. W Polsce myślenie krytyczne często jest kojarzone z różnymi kompetencjami logicznymi, jednak brak jasnej definicji i konkretnego zastosowania w dydaktyce, szczególnie na niższych poziomach edukacji, pozostawia lukę w systemie edukacyjnym.
Książka Wasilewskiej-Kamińskiej ma na celu wypełnienie tej luki poprzez dostarczenie polskim pedagogom, nauczycielom, wychowawcom i rodzicom wiedzy zaczerpniętej z bogatej literatury anglojęzycznej. W publikacji autorka podejmuje próbę odpowiedzi na kluczowe pytania: Co oznacza myślenie krytyczne? Jakie kategorie wiedzy i kompetencji obejmuje? Oraz w jaki sposób te umiejętności można rozwijać i przekazywać innym? Dzięki temu czytelnicy zyskują dostęp do informacji i badań, które dotychczas nie były szeroko dostępne w Polsce.
