Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Myśl w języku Java! Nauka programowania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Odkryj świat programowania z perspektywy języka Java! Rozwijanie umiejętności programistycznych wymaga myślenia jak inżynier, co oznacza, że konieczne jest łączenie wiedzy z różnych dziedzin, takich jak matematyka, nauki przyrodnicze i inżynieria. Ta różnorodność ułatwi nie tylko rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów, ale sprawi także, że programowanie stanie się bardziej intuicyjne. W tym kontekście język Java, jako dojrzałe i cenione narzędzie, przyczynia się do stworzenia solidnej podstawy do nauki i praktyki programowania.
Ten przystępny podręcznik został stworzony z myślą o osobach, które dopiero zaczynają swoją przygodę z programowaniem. Skupia się na fundamentalnych koncepcjach, prezentując je w przemyślany i logiczny sposób. Chociaż nie stanowi wyczerpującego źródła informacji o Javie, dostarcza kluczowych technik i strategii niezbędnych do rozwijania kompetencji w tej dziedzinie. Każdy z tematów zilustrowano praktycznymi przykładami kodu, co umożliwia szybkie przyswojenie zasad programowania.
Podczas lektury będziesz krok po kroku wprowadzać się w świat bardziej skomplikowanych zagadnień, co pozwoli ci lepiej zrozumieć istotę problemów, kreatywnie podejść do ich rozwiązywania oraz tworzyć klarowne i precyzyjne programy. Dzięki różnorodnym technikom programowania i ćwiczeniom debugowania twoje umiejętności będą stale rosły. Dodatkowo zagłębisz się w relacje między danymi wejściowymi a wyjściowymi, poznając przy tym struktury sterujące, jak pętle i instrukcje decyzyjne, klasy, metody, łańcuchy znakowe i tablice.
Podręcznik oferuje również liczne ćwiczenia praktyczne związane z grami słownymi, grafiką komputerową oraz innymi zagadkami, umożliwiając praktyczne zastosowanie nabytej wiedzy. Allen Downey, profesor informatyki na Olin College of Engineering, oraz Chris Mayfield, wykładowca na James Madison University, dzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą, aby uczynić twoją naukę efektywną i angażującą.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Odkryj świat programowania z perspektywy języka Java! Rozwijanie umiejętności programistycznych wymaga myślenia jak inżynier, co oznacza, że konieczne jest łączenie wiedzy z różnych dziedzin, takich jak matematyka, nauki przyrodnicze i inżynieria. Ta różnorodność ułatwi nie tylko rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów, ale sprawi także, że programowanie stanie się bardziej intuicyjne. W tym kontekście język Java, jako dojrzałe i cenione narzędzie, przyczynia się do stworzenia solidnej podstawy do nauki i praktyki programowania.
Ten przystępny podręcznik został stworzony z myślą o osobach, które dopiero zaczynają swoją przygodę z programowaniem. Skupia się na fundamentalnych koncepcjach, prezentując je w przemyślany i logiczny sposób. Chociaż nie stanowi wyczerpującego źródła informacji o Javie, dostarcza kluczowych technik i strategii niezbędnych do rozwijania kompetencji w tej dziedzinie. Każdy z tematów zilustrowano praktycznymi przykładami kodu, co umożliwia szybkie przyswojenie zasad programowania.
Podczas lektury będziesz krok po kroku wprowadzać się w świat bardziej skomplikowanych zagadnień, co pozwoli ci lepiej zrozumieć istotę problemów, kreatywnie podejść do ich rozwiązywania oraz tworzyć klarowne i precyzyjne programy. Dzięki różnorodnym technikom programowania i ćwiczeniom debugowania twoje umiejętności będą stale rosły. Dodatkowo zagłębisz się w relacje między danymi wejściowymi a wyjściowymi, poznając przy tym struktury sterujące, jak pętle i instrukcje decyzyjne, klasy, metody, łańcuchy znakowe i tablice.
Podręcznik oferuje również liczne ćwiczenia praktyczne związane z grami słownymi, grafiką komputerową oraz innymi zagadkami, umożliwiając praktyczne zastosowanie nabytej wiedzy. Allen Downey, profesor informatyki na Olin College of Engineering, oraz Chris Mayfield, wykładowca na James Madison University, dzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą, aby uczynić twoją naukę efektywną i angażującą.
