Książka - Moje przygody z marketingiem

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Moje przygody z marketingiem

Moje przygody z marketingiem

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Philip Kotler, niekwestionowany autorytet w dziedzinie marketingu, po raz pierwszy przedstawia swoje życie i karierę w formie autobiografii. „Moje przygody z marketingiem” to nie tylko spojrzenie za kulisy fascynującej kariery, ale także przewodnik po ewolucji marketingu, który zrewolucjonizował sposób, w jaki świat robi współcześnie interesy.

Urodzony z pasją do nauki i nieustannego doskonalenia, Kotler początkowo skupił się na ekonomii i rachunkowości, aby z czasem poświęcić się marketingowi – dziedzinie, w której osiągnął międzynarodową sławę. Jego podróż zawodowa odzwierciedla rozwój wielu teorii i praktyk, które dziś stanowią kanon wiedzy każdego marketera. Autor m.in. książki „Marketing Management”, która od ponad pół wieku jest biblią dla studentów marketingu na całym świecie, z powodzeniem wprowadził takie pojęcia jak marketing społeczny czy demarketing, stale poszerzając horyzonty tej dynamicznie rozwijającej się dziedziny.

W książce „Moje przygody z marketingiem” Kotler dzieli się nie tylko szczegółami swojego życia osobistego i zawodowego, ale również refleksjami na temat tego, jak ważne wydarzenia kształtowały jego podejście do pisania i teorii marketingu. Przedstawia też swoje doświadczenia w aplikowaniu marketingu w różnorodnych kontekstach – od muzeów, przez miasta, po szpitale i organizacje non-profit. Dzięki niniejszej publikacji czytelnicy zyskują rzadką okazję, aby zrozumieć, jak teoria łączy się z praktyką w realnych scenariuszach, co jest nieocenione zarówno dla praktykujących marketerów, jak i dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę w tej ciągle zmieniającej się branży. Kotler nie tylko opowiada swoją historię, ale inspiruje, edukuje i przekazuje swoją bogatą wiedzę, która może wpłynąć na funkcjonowanie zarówno małego startupu, jak i wielkich korporacji.

Nie przegap tej wyjątkowej szansy na zrozumienie myśli i działalności jednego z najbardziej wpływowych myślicieli w dziedzinie marketingu. „Moje przygody z marketingiem” to obowiązkowa lektura dla każdego, kto chce nie tylko nauczyć się podstaw, ale i zgłębić sztukę marketingu na przykładzie życia człowieka, który zdefiniował tę dziedzinę na nowo. Dzieło amerykańskiego ekonomisty to most łączący teorię z praktyką, prezentujące niezliczone możliwości, jakie marketing oferuje w różnych aspektach życia społecznego i gospodarczego.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Philip Kotler, niekwestionowany autorytet w dziedzinie marketingu, po raz pierwszy przedstawia swoje życie i karierę w formie autobiografii. „Moje przygody z marketingiem” to nie tylko spojrzenie za kulisy fascynującej kariery, ale także przewodnik po ewolucji marketingu, który zrewolucjonizował sposób, w jaki świat robi współcześnie interesy.

Urodzony z pasją do nauki i nieustannego doskonalenia, Kotler początkowo skupił się na ekonomii i rachunkowości, aby z czasem poświęcić się marketingowi – dziedzinie, w której osiągnął międzynarodową sławę. Jego podróż zawodowa odzwierciedla rozwój wielu teorii i praktyk, które dziś stanowią kanon wiedzy każdego marketera. Autor m.in. książki „Marketing Management”, która od ponad pół wieku jest biblią dla studentów marketingu na całym świecie, z powodzeniem wprowadził takie pojęcia jak marketing społeczny czy demarketing, stale poszerzając horyzonty tej dynamicznie rozwijającej się dziedziny.

W książce „Moje przygody z marketingiem” Kotler dzieli się nie tylko szczegółami swojego życia osobistego i zawodowego, ale również refleksjami na temat tego, jak ważne wydarzenia kształtowały jego podejście do pisania i teorii marketingu. Przedstawia też swoje doświadczenia w aplikowaniu marketingu w różnorodnych kontekstach – od muzeów, przez miasta, po szpitale i organizacje non-profit. Dzięki niniejszej publikacji czytelnicy zyskują rzadką okazję, aby zrozumieć, jak teoria łączy się z praktyką w realnych scenariuszach, co jest nieocenione zarówno dla praktykujących marketerów, jak i dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę w tej ciągle zmieniającej się branży. Kotler nie tylko opowiada swoją historię, ale inspiruje, edukuje i przekazuje swoją bogatą wiedzę, która może wpłynąć na funkcjonowanie zarówno małego startupu, jak i wielkich korporacji.

Nie przegap tej wyjątkowej szansy na zrozumienie myśli i działalności jednego z najbardziej wpływowych myślicieli w dziedzinie marketingu. „Moje przygody z marketingiem” to obowiązkowa lektura dla każdego, kto chce nie tylko nauczyć się podstaw, ale i zgłębić sztukę marketingu na przykładzie życia człowieka, który zdefiniował tę dziedzinę na nowo. Dzieło amerykańskiego ekonomisty to most łączący teorię z praktyką, prezentujące niezliczone możliwości, jakie marketing oferuje w różnych aspektach życia społecznego i gospodarczego.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 8.28 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 295
Rok wydania: 2017
Rozmiar: 158 × 233 mm
ID: 9788380870642
Autorzy:

Dane producenta:

MT BIZNES SP. Z O.O. , ul. Jutrzenki, 02-230 Warszawa, PL ,[email protected]

Inne książki: Philip Kotler

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info