Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mapowanie historyjek użytkownika. Jak zaprojektować produkt idealny
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podczas projektowania procesów produkcyjnych, zarówno w tworzeniu oprogramowania, jak i innych dziedzinach, zwykle koncentrujemy się na takich aspektach jak szybkość realizacji, efektywność czy minimalizacja kosztów. Jednak aby stworzyć produkt o wyjątkowej jakości rynkowej, potrzeba innego spojrzenia. Kluczowe jest zrozumienie, że celem produkcji nie jest sama produkcja, lecz spełnienie oczekiwań użytkowników. To podejście znajduje swoje odzwierciedlenie w metodzie mapowania historyjek użytkownika, stosowanej w procesach agile.
Ta innowacyjna książka skierowana jest do osób zajmujących się zarządzaniem produktem, analityką biznesową oraz doświadczeniami użytkowników. Ukazuje, jak w pełni wykorzystywać potencjał metodyk agile i lean dzięki mapowaniu historyjek. Dzięki tej technice, zespoły mogą stworzyć spójny obraz projektu, który często trudno uchwycić na podstawie pojedynczych, oddzielnych historii. Mapy historyjek, które można elastycznie dostosowywać, pozwalają zespołowi na pogłębianie dyskusji na temat projektu, co z kolei przekłada się na wspólną wizję zespołu dotyczącą finalnego produktu.
W książce tej znajdziesz między innymi:
- podstawowe zasady mapowania historyjek,
- szczegółowe wyjaśnienie procesu mapowania,
- sposoby zastosowania mapowania w projektach agile i lean,
- analizę cyklu rozwojowego historyjek, od identyfikacji możliwości rozwoju po odkrywanie nowych szans,
- wiele ćwiczeń i przykładów opisujących tworzenie i modyfikowanie map,
- opis procesu, który prowadzi od mapowania do powstania gotowego oprogramowania.
Mapowanie to prawdziwa inspiracja dla tworzenia lepszego oprogramowania!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podczas projektowania procesów produkcyjnych, zarówno w tworzeniu oprogramowania, jak i innych dziedzinach, zwykle koncentrujemy się na takich aspektach jak szybkość realizacji, efektywność czy minimalizacja kosztów. Jednak aby stworzyć produkt o wyjątkowej jakości rynkowej, potrzeba innego spojrzenia. Kluczowe jest zrozumienie, że celem produkcji nie jest sama produkcja, lecz spełnienie oczekiwań użytkowników. To podejście znajduje swoje odzwierciedlenie w metodzie mapowania historyjek użytkownika, stosowanej w procesach agile.
Ta innowacyjna książka skierowana jest do osób zajmujących się zarządzaniem produktem, analityką biznesową oraz doświadczeniami użytkowników. Ukazuje, jak w pełni wykorzystywać potencjał metodyk agile i lean dzięki mapowaniu historyjek. Dzięki tej technice, zespoły mogą stworzyć spójny obraz projektu, który często trudno uchwycić na podstawie pojedynczych, oddzielnych historii. Mapy historyjek, które można elastycznie dostosowywać, pozwalają zespołowi na pogłębianie dyskusji na temat projektu, co z kolei przekłada się na wspólną wizję zespołu dotyczącą finalnego produktu.
W książce tej znajdziesz między innymi:
- podstawowe zasady mapowania historyjek,
- szczegółowe wyjaśnienie procesu mapowania,
- sposoby zastosowania mapowania w projektach agile i lean,
- analizę cyklu rozwojowego historyjek, od identyfikacji możliwości rozwoju po odkrywanie nowych szans,
- wiele ćwiczeń i przykładów opisujących tworzenie i modyfikowanie map,
- opis procesu, który prowadzi od mapowania do powstania gotowego oprogramowania.
Mapowanie to prawdziwa inspiracja dla tworzenia lepszego oprogramowania!
