Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Luc Besson. Uśmiechnięta twarz filmowego postmodernizmu
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka Aleksandry Drzał-Sierockiej jest zaproszeniem do magicznej wyprawy w świat filmów francuskiego reżysera. Czytelnik pozna Nikitę, zanurkuje w wielki błękit z Jacquesem, odwiedzi parysko-nowojorską kamienicę, w której mieszkają Leon i Matylda...
Publikacja realizuje dwa cele. Z jednej strony, jest monografią - jedyną do tej pory na polskim rynku wydawniczym - reżyserskiej twórczości Luca Bessona. Z drugiej strony, stanowi kompendium wiedzy na temat filmowego postmodernizmu, który jako temat akademickich rozważań wciąż pozostaje na marginesie.
Książka łączy w sobie pasję i wnikliwą analizę, wymogi akademickości i język publikacji popularnonaukowej. Dlatego adresowana jest zarówno do fachowców - filmoznawców czy kulturoznawców oraz studentów filmoznawstwa i nauk pokrewnych - jak i do tych wszystkich, którzy uważają się za fanów kina Luca Bessona lub filmowego postmodernizmu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka Aleksandry Drzał-Sierockiej jest zaproszeniem do magicznej wyprawy w świat filmów francuskiego reżysera. Czytelnik pozna Nikitę, zanurkuje w wielki błękit z Jacquesem, odwiedzi parysko-nowojorską kamienicę, w której mieszkają Leon i Matylda...
Publikacja realizuje dwa cele. Z jednej strony, jest monografią - jedyną do tej pory na polskim rynku wydawniczym - reżyserskiej twórczości Luca Bessona. Z drugiej strony, stanowi kompendium wiedzy na temat filmowego postmodernizmu, który jako temat akademickich rozważań wciąż pozostaje na marginesie.
Książka łączy w sobie pasję i wnikliwą analizę, wymogi akademickości i język publikacji popularnonaukowej. Dlatego adresowana jest zarówno do fachowców - filmoznawców czy kulturoznawców oraz studentów filmoznawstwa i nauk pokrewnych - jak i do tych wszystkich, którzy uważają się za fanów kina Luca Bessona lub filmowego postmodernizmu.