Książka - Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż

Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka ta jest cennym przewodnikiem dla liderów, którzy pragną stworzyć harmonijne i efektywne relacje ze swoim zespołem. Pomaga unikać napięć, goryczy i niezdrowej rywalizacji, skupiając się na strategii opartej na typologii, która umożliwia dostosowanie podejścia do różnych typów charakterologicznych sprzedawców.

Wyobraź sobie sytuację: jesteś wiodącym handlowcem, jednym z utalentowanych młodych profesjonalistów w swojej firmie. Twoje wyniki są doskonałe, cieszysz się sympatią kolegów, uznaniem przełożonych i zadowoleniem klientów. Nagle nadchodzi awans i stajesz się liderem zespołu, w którym dotychczas z przyjemnością współzawodniczyłeś. Oto moment, w którym musisz odnaleźć się w nowej roli formalnego, a czasem nieformalnego lidera sprzedaży. To często wyzwanie, ponieważ zdolności świetnego sprzedawcy nie zawsze automatycznie przekładają się na umiejętności skutecznego kierownika. Jednak nie jesteś na tej drodze sam — wielu przeżyło już podobną transformację, łącznie z autorem tej książki, który jest doświadczonym liderem i trenerem w dziedzinie sprzedaży.

Jakie trudności mogą się pojawić dla nowego lidera? Może to być dylemat związany ze stylem zarządzania: czy lepiej obrać podejście demokratyczne, czy bardziej autorytarne? Jak zrównoważyć interesy osób w różnym wieku? Jak stymulować do działania różnorodnych pracowników? Czy masz do czynienia z kimś, kto nieustannie podważa Twój autorytet? Albo z pracownikiem, który unika obowiązków, a jednocześnie jest Twoim dobrym przyjacielem, przez co trudno Ci go upomnieć? Co zrobić, gdy wyniki sprzedaży idą w dół, a Ty pragniesz uniknąć wprowadzania ścisłej kontroli?

Problemy, z którymi borykają się nowe liderzy sprzedaży, są często podobne, co czyni je rozwiązywalnymi. Ta książka dostarcza nie tylko narzędzi i strategii, ale również pokazuje, jak efektywnie budować autorytet, motywować zespół i uczyć się z praktyki polskiego rynku.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka ta jest cennym przewodnikiem dla liderów, którzy pragną stworzyć harmonijne i efektywne relacje ze swoim zespołem. Pomaga unikać napięć, goryczy i niezdrowej rywalizacji, skupiając się na strategii opartej na typologii, która umożliwia dostosowanie podejścia do różnych typów charakterologicznych sprzedawców.

Wyobraź sobie sytuację: jesteś wiodącym handlowcem, jednym z utalentowanych młodych profesjonalistów w swojej firmie. Twoje wyniki są doskonałe, cieszysz się sympatią kolegów, uznaniem przełożonych i zadowoleniem klientów. Nagle nadchodzi awans i stajesz się liderem zespołu, w którym dotychczas z przyjemnością współzawodniczyłeś. Oto moment, w którym musisz odnaleźć się w nowej roli formalnego, a czasem nieformalnego lidera sprzedaży. To często wyzwanie, ponieważ zdolności świetnego sprzedawcy nie zawsze automatycznie przekładają się na umiejętności skutecznego kierownika. Jednak nie jesteś na tej drodze sam — wielu przeżyło już podobną transformację, łącznie z autorem tej książki, który jest doświadczonym liderem i trenerem w dziedzinie sprzedaży.

Jakie trudności mogą się pojawić dla nowego lidera? Może to być dylemat związany ze stylem zarządzania: czy lepiej obrać podejście demokratyczne, czy bardziej autorytarne? Jak zrównoważyć interesy osób w różnym wieku? Jak stymulować do działania różnorodnych pracowników? Czy masz do czynienia z kimś, kto nieustannie podważa Twój autorytet? Albo z pracownikiem, który unika obowiązków, a jednocześnie jest Twoim dobrym przyjacielem, przez co trudno Ci go upomnieć? Co zrobić, gdy wyniki sprzedaży idą w dół, a Ty pragniesz uniknąć wprowadzania ścisłej kontroli?

Problemy, z którymi borykają się nowe liderzy sprzedaży, są często podobne, co czyni je rozwiązywalnymi. Ta książka dostarcza nie tylko narzędzi i strategii, ale również pokazuje, jak efektywnie budować autorytet, motywować zespół i uczyć się z praktyki polskiego rynku.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 32.08 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 280
Rok wydania: 2015
Rozmiar: 150 × 220 mm
ID: 9788328307131
Autorzy:
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Robert Zych

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info