Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kształcenie specjalne w systemie oświaty
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce szczegółowo opisano różnorodne metody edukacji skierowane do uczniów z niepełnosprawnościami oraz możliwości realizacji obowiązku szkolnego przez te osoby. Autorka sięga do wiedzy z pedagogiki specjalnej oraz odnosi się do reform prawnych i sposobów ich wprowadzania w życie.
W treści znajdziemy omówienie m.in. takich tematów jak zasady nauczania uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego, wymagania i zadania, przed którymi stoi kadra pedagogiczno-specjalistyczna prowadząca zarówno obowiązkowe, jak i dodatkowe zajęcia w przedszkolach, szkołach oraz placówkach publicznych i niepublicznych. Przybliżono także kwestie związane z organizowaniem wczesnego wspomagania rozwoju oraz metodami finansowania edukacji specjalnej.
Poradnik stanowi cenną pomoc dla nauczycieli, dyrektorów szkół i placówek, a także organów nadzorujących te jednostki, ułatwiając właściwe identyfikowanie potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami i przystosowywanie nauczania do ich specyficznych zdolności oraz wymagań edukacyjnych. Rodzice dzieci, które potrzebują kształcenia specjalnego, dzięki tej książce zyskają lepsze zrozumienie procesów dydaktyczno-wychowawczych i rehabilitacyjnych realizowanych w szkołach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce szczegółowo opisano różnorodne metody edukacji skierowane do uczniów z niepełnosprawnościami oraz możliwości realizacji obowiązku szkolnego przez te osoby. Autorka sięga do wiedzy z pedagogiki specjalnej oraz odnosi się do reform prawnych i sposobów ich wprowadzania w życie.
W treści znajdziemy omówienie m.in. takich tematów jak zasady nauczania uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego, wymagania i zadania, przed którymi stoi kadra pedagogiczno-specjalistyczna prowadząca zarówno obowiązkowe, jak i dodatkowe zajęcia w przedszkolach, szkołach oraz placówkach publicznych i niepublicznych. Przybliżono także kwestie związane z organizowaniem wczesnego wspomagania rozwoju oraz metodami finansowania edukacji specjalnej.
Poradnik stanowi cenną pomoc dla nauczycieli, dyrektorów szkół i placówek, a także organów nadzorujących te jednostki, ułatwiając właściwe identyfikowanie potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami i przystosowywanie nauczania do ich specyficznych zdolności oraz wymagań edukacyjnych. Rodzice dzieci, które potrzebują kształcenia specjalnego, dzięki tej książce zyskają lepsze zrozumienie procesów dydaktyczno-wychowawczych i rehabilitacyjnych realizowanych w szkołach.
