Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak oczarować klienta
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przejmij kontrolę nad technikami uwodzenia klientów. Wiele osób określa to jako magię, inni z kolei uważają, że to wrodzona zdolność. Jednak prawda—jak to często bywa—leży gdzieś pośrodku. Sztuka sprzedaży to nie coś, z czym przychodzimy na świat ani żadna niezwykła umiejętność. Pewnie znasz osoby, które sprawiają, że zastanawiasz się: "Jak oni to robią?". Być może chcesz być jak oni, a może to najlepszy moment na realizację tego pragnienia.
Zacznijmy od podstawowego, niezaprzeczalnego stwierdzenia: wszyscy jesteśmy sprzedawcami, czy tego chcemy, czy nie. W dosłownej codzienności szkoły sprzedawaliśmy swoją wiedzę, by zdobyć dobre oceny, gdzie naszymi klientami byli nauczyciele. W miejscu pracy natomiast handlujemy swoim czasem w zamian za wynagrodzenie od pracodawcy, który, patrząc szerzej, również jest naszym klientem. Zaskakujące, prawda?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przejmij kontrolę nad technikami uwodzenia klientów. Wiele osób określa to jako magię, inni z kolei uważają, że to wrodzona zdolność. Jednak prawda—jak to często bywa—leży gdzieś pośrodku. Sztuka sprzedaży to nie coś, z czym przychodzimy na świat ani żadna niezwykła umiejętność. Pewnie znasz osoby, które sprawiają, że zastanawiasz się: "Jak oni to robią?". Być może chcesz być jak oni, a może to najlepszy moment na realizację tego pragnienia.
Zacznijmy od podstawowego, niezaprzeczalnego stwierdzenia: wszyscy jesteśmy sprzedawcami, czy tego chcemy, czy nie. W dosłownej codzienności szkoły sprzedawaliśmy swoją wiedzę, by zdobyć dobre oceny, gdzie naszymi klientami byli nauczyciele. W miejscu pracy natomiast handlujemy swoim czasem w zamian za wynagrodzenie od pracodawcy, który, patrząc szerzej, również jest naszym klientem. Zaskakujące, prawda?
