Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej. Jak znani i sławni chronią swoje prawa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorka książki wybiera ikony popkultury takie jak Myszka Miki, Star Wars, Christian Louboutin i Andy Warhol, aby ukazać, w jaki sposób przepisy prawne, często sprytnie interpretowane, przyczyniły się do stworzenia potężnych korporacji, wytwórni i rozpoznawalnych symboli. Publikacja jest bogata w ilustracje i prezentuje najciekawsze sprawy sądowe, konflikty oraz zjawiska społeczne związane z ochroną niematerialnych dóbr kultury popularnej. Czytelnicy będą mieli okazję zrozumieć między innymi, dlaczego taka postać jak Myszka Miki może być chroniona prawnie przez nieskończenie długi czas. Ponadto książka eksploruje temat wykorzystywania ikon popkultury poza ich pierwotnym kontekstem, gdzie stają się one cennym elementem strategii marketingowych przedsiębiorstw, wpływając na rozpoznawalność marek i dodając im prestiżu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorka książki wybiera ikony popkultury takie jak Myszka Miki, Star Wars, Christian Louboutin i Andy Warhol, aby ukazać, w jaki sposób przepisy prawne, często sprytnie interpretowane, przyczyniły się do stworzenia potężnych korporacji, wytwórni i rozpoznawalnych symboli. Publikacja jest bogata w ilustracje i prezentuje najciekawsze sprawy sądowe, konflikty oraz zjawiska społeczne związane z ochroną niematerialnych dóbr kultury popularnej. Czytelnicy będą mieli okazję zrozumieć między innymi, dlaczego taka postać jak Myszka Miki może być chroniona prawnie przez nieskończenie długi czas. Ponadto książka eksploruje temat wykorzystywania ikon popkultury poza ich pierwotnym kontekstem, gdzie stają się one cennym elementem strategii marketingowych przedsiębiorstw, wpływając na rozpoznawalność marek i dodając im prestiżu.
