Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Franczyza Fakty i mity
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Franczyza. Fakty i mity" stanowi fascynującą analizę branży opartej na modelu franczyzy, przybliżając czytelnikowi różnorodne systemy działające w warunkach wolnego rynku. Autor zgromadził cenne refleksje zarówno od twórców tych systemów, jak i osób, które zdecydowały się na dołączenie do franczyzowego świata. Jest to pierwsza książka tego rodzaju, która dogłębnie bada szereg kwestii prawnych oraz wszelkie wątpliwości dotyczące efektywności i wartości franczyzy jako modelu biznesowego. Okazuje się, że modele ajenckie, partnerskie oraz franczyzowe nie były magicznym rozwiązaniem dla rozwoju przedsiębiorstw. Dodatkowo, książka dostarcza licznych przykładów i odsłania kulisy powstawania oraz dalszego tworzenia nowych koncepcji biznesowych w Stanach Zjednoczonych, kraju, który jest powszechnie uważany za kolebkę franczyzy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Franczyza. Fakty i mity" stanowi fascynującą analizę branży opartej na modelu franczyzy, przybliżając czytelnikowi różnorodne systemy działające w warunkach wolnego rynku. Autor zgromadził cenne refleksje zarówno od twórców tych systemów, jak i osób, które zdecydowały się na dołączenie do franczyzowego świata. Jest to pierwsza książka tego rodzaju, która dogłębnie bada szereg kwestii prawnych oraz wszelkie wątpliwości dotyczące efektywności i wartości franczyzy jako modelu biznesowego. Okazuje się, że modele ajenckie, partnerskie oraz franczyzowe nie były magicznym rozwiązaniem dla rozwoju przedsiębiorstw. Dodatkowo, książka dostarcza licznych przykładów i odsłania kulisy powstawania oraz dalszego tworzenia nowych koncepcji biznesowych w Stanach Zjednoczonych, kraju, który jest powszechnie uważany za kolebkę franczyzy.
