Książka - Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku

Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Employer branding to nowoczesna i fascynująca koncepcja w sferze zarządzania zasobami ludzkimi, skupiająca się na działaniach, które pomagają organizacjom kreować ich reputację jako atrakcyjnych pracodawców, jednocześnie wspierając cele biznesowe. Autor demonstruje, jak znaczące korzyści można uzyskać poprzez przemyślane zarządzanie marką firmy, wskazując, że czasem nawet drobne zmiany, które nie wymagają dużych nakładów finansowych, mogą prowadzić do niezwykle pozytywnych wyników. Wprowadzenie tej idei w życie jest pomocne dla organizacji w doskonaleniu procesów, zdobywaniu przewagi konkurencyjnej, podnoszeniu zysków oraz realizacji kluczowych celów charakterystycznych dla nowoczesnych firm.

Książka szczegółowo analizuje różnorodne aspekty tej koncepcji, w tym: rozwój i istotę employer brandingu, adaptację narzędzi wizerunkowych w obliczu aktualnych zmian ekonomicznych, socjologiczne aspekty kreowania wizerunku pracodawcy, trendy na polskim rynku, zainteresowania ekspertów w tej dziedzinie oraz metody integracji employer brandingu w strategii organizacji. Porusza również kwestie jak obliczanie zwrotu z inwestycji w employer branding, analizę reputacji firm poprzez media, kluczowe obszary działań zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych w tej dziedzinie. Dodatkowo książka przybliża ideę społecznej odpowiedzialności biznesu i jej zalety oraz prezentuje nowoczesne oprogramowania chmurowe w HR.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Employer branding to nowoczesna i fascynująca koncepcja w sferze zarządzania zasobami ludzkimi, skupiająca się na działaniach, które pomagają organizacjom kreować ich reputację jako atrakcyjnych pracodawców, jednocześnie wspierając cele biznesowe. Autor demonstruje, jak znaczące korzyści można uzyskać poprzez przemyślane zarządzanie marką firmy, wskazując, że czasem nawet drobne zmiany, które nie wymagają dużych nakładów finansowych, mogą prowadzić do niezwykle pozytywnych wyników. Wprowadzenie tej idei w życie jest pomocne dla organizacji w doskonaleniu procesów, zdobywaniu przewagi konkurencyjnej, podnoszeniu zysków oraz realizacji kluczowych celów charakterystycznych dla nowoczesnych firm.

Książka szczegółowo analizuje różnorodne aspekty tej koncepcji, w tym: rozwój i istotę employer brandingu, adaptację narzędzi wizerunkowych w obliczu aktualnych zmian ekonomicznych, socjologiczne aspekty kreowania wizerunku pracodawcy, trendy na polskim rynku, zainteresowania ekspertów w tej dziedzinie oraz metody integracji employer brandingu w strategii organizacji. Porusza również kwestie jak obliczanie zwrotu z inwestycji w employer branding, analizę reputacji firm poprzez media, kluczowe obszary działań zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych w tej dziedzinie. Dodatkowo książka przybliża ideę społecznej odpowiedzialności biznesu i jej zalety oraz prezentuje nowoczesne oprogramowania chmurowe w HR.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 224
Rok wydania: 2016
Rozmiar: 170 × 240 mm
ID: 9788380924840
Autorzy:

Dane producenta:

Wolters Kluwer , Przyokopowa 13, 01-208 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 801044545

Inne książki: Marek Kozłowski

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info