Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Employer branding to nowoczesna i fascynująca koncepcja w sferze zarządzania zasobami ludzkimi, skupiająca się na działaniach, które pomagają organizacjom kreować ich reputację jako atrakcyjnych pracodawców, jednocześnie wspierając cele biznesowe. Autor demonstruje, jak znaczące korzyści można uzyskać poprzez przemyślane zarządzanie marką firmy, wskazując, że czasem nawet drobne zmiany, które nie wymagają dużych nakładów finansowych, mogą prowadzić do niezwykle pozytywnych wyników. Wprowadzenie tej idei w życie jest pomocne dla organizacji w doskonaleniu procesów, zdobywaniu przewagi konkurencyjnej, podnoszeniu zysków oraz realizacji kluczowych celów charakterystycznych dla nowoczesnych firm.
Książka szczegółowo analizuje różnorodne aspekty tej koncepcji, w tym: rozwój i istotę employer brandingu, adaptację narzędzi wizerunkowych w obliczu aktualnych zmian ekonomicznych, socjologiczne aspekty kreowania wizerunku pracodawcy, trendy na polskim rynku, zainteresowania ekspertów w tej dziedzinie oraz metody integracji employer brandingu w strategii organizacji. Porusza również kwestie jak obliczanie zwrotu z inwestycji w employer branding, analizę reputacji firm poprzez media, kluczowe obszary działań zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych w tej dziedzinie. Dodatkowo książka przybliża ideę społecznej odpowiedzialności biznesu i jej zalety oraz prezentuje nowoczesne oprogramowania chmurowe w HR.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Employer branding to nowoczesna i fascynująca koncepcja w sferze zarządzania zasobami ludzkimi, skupiająca się na działaniach, które pomagają organizacjom kreować ich reputację jako atrakcyjnych pracodawców, jednocześnie wspierając cele biznesowe. Autor demonstruje, jak znaczące korzyści można uzyskać poprzez przemyślane zarządzanie marką firmy, wskazując, że czasem nawet drobne zmiany, które nie wymagają dużych nakładów finansowych, mogą prowadzić do niezwykle pozytywnych wyników. Wprowadzenie tej idei w życie jest pomocne dla organizacji w doskonaleniu procesów, zdobywaniu przewagi konkurencyjnej, podnoszeniu zysków oraz realizacji kluczowych celów charakterystycznych dla nowoczesnych firm.
Książka szczegółowo analizuje różnorodne aspekty tej koncepcji, w tym: rozwój i istotę employer brandingu, adaptację narzędzi wizerunkowych w obliczu aktualnych zmian ekonomicznych, socjologiczne aspekty kreowania wizerunku pracodawcy, trendy na polskim rynku, zainteresowania ekspertów w tej dziedzinie oraz metody integracji employer brandingu w strategii organizacji. Porusza również kwestie jak obliczanie zwrotu z inwestycji w employer branding, analizę reputacji firm poprzez media, kluczowe obszary działań zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych w tej dziedzinie. Dodatkowo książka przybliża ideę społecznej odpowiedzialności biznesu i jej zalety oraz prezentuje nowoczesne oprogramowania chmurowe w HR.
