Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dynamika transgresji twórczych. Studia przypadków pedagogów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Praca ta koncentruje się na zagadnieniu twórczych transgresji, które stały się przedmiotem refleksji teoretycznej oraz badań empirycznych. Termin „transgresja” został wprowadzony do psychologii przez Józefa Kozieleckiego w 1987 roku i odnosi się do działań mających na celu przekraczanie ludzkich możliwości, zarówno tych wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Twórcze transgresje ograniczają się do konstruktywnych działań, które sprzyjają rozwojowi osobistemu i zawodowemu oraz innowacyjnym przedsięwzięciom o wartości społecznej.
Przedstawiony w książce projekt badań jakościowych wyróżnia się swoją oryginalnością i wartością. Badanie to jest niezmiernie istotne, ponieważ eksploruje ważne kwestie związane z rozwojem człowieka i sposobami wspierania go w procesie edukacyjnym. W literaturze polskiej brakuje podobnych analiz, co podkreśla znaczenie tej pracy na tle naukowym. Jak zauważa prof. dr hab. Agata Cudowska w swojej recenzji, potrzeba tego typu badań jest niepodważalna, mając na uwadze ich potencjalny wkład w planowanie wsparcia edukacyjnego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Praca ta koncentruje się na zagadnieniu twórczych transgresji, które stały się przedmiotem refleksji teoretycznej oraz badań empirycznych. Termin „transgresja” został wprowadzony do psychologii przez Józefa Kozieleckiego w 1987 roku i odnosi się do działań mających na celu przekraczanie ludzkich możliwości, zarówno tych wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Twórcze transgresje ograniczają się do konstruktywnych działań, które sprzyjają rozwojowi osobistemu i zawodowemu oraz innowacyjnym przedsięwzięciom o wartości społecznej.
Przedstawiony w książce projekt badań jakościowych wyróżnia się swoją oryginalnością i wartością. Badanie to jest niezmiernie istotne, ponieważ eksploruje ważne kwestie związane z rozwojem człowieka i sposobami wspierania go w procesie edukacyjnym. W literaturze polskiej brakuje podobnych analiz, co podkreśla znaczenie tej pracy na tle naukowym. Jak zauważa prof. dr hab. Agata Cudowska w swojej recenzji, potrzeba tego typu badań jest niepodważalna, mając na uwadze ich potencjalny wkład w planowanie wsparcia edukacyjnego.
