Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Determinanty wzrostu przedsiębiorstw na rynku kapitałowym. Przykład NewConnect
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wzrost przedsiębiorstw na rynku kapitałowym jest ściśle powiązany z kluczowymi mechanizmami tego rynku, które poza alokacją środków obejmują także wycenę kapitału. Książka koncentruje się na analizie czynników takich jak potencjał, innowacyjność, rentowność oraz płynność finansowa, które odgrywają znaczącą rolę w modelach teoretycznych opisujących to zjawisko. Wartość firm może wzrastać na różne sposoby, jednak na rynku kapitałowym najważniejsze jest zwiększenie wartości poprzez wzrost zysków na akcję. To wzrost wartości jest finalnym celem działań przedsiębiorstw, zgodnym z zasadami ładu korporacyjnego. Efektywna realizacja inwestycji przez firmę przyczynia się do tego wzrostu, stanowiąc kluczowy element strategii zarządzania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wzrost przedsiębiorstw na rynku kapitałowym jest ściśle powiązany z kluczowymi mechanizmami tego rynku, które poza alokacją środków obejmują także wycenę kapitału. Książka koncentruje się na analizie czynników takich jak potencjał, innowacyjność, rentowność oraz płynność finansowa, które odgrywają znaczącą rolę w modelach teoretycznych opisujących to zjawisko. Wartość firm może wzrastać na różne sposoby, jednak na rynku kapitałowym najważniejsze jest zwiększenie wartości poprzez wzrost zysków na akcję. To wzrost wartości jest finalnym celem działań przedsiębiorstw, zgodnym z zasadami ładu korporacyjnego. Efektywna realizacja inwestycji przez firmę przyczynia się do tego wzrostu, stanowiąc kluczowy element strategii zarządzania.
