InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wydanie uzupełnione.
Cela, nominowana w 2003 roku do nagrody literackiej Nike, jest świadectwem złożonym przez matkę. Opowiada o tym, jak kochać niepełnosprawne dziecko.
Autorka, mama dziewczynki z zespołem Downa, przekonująco dowodzi, jak twórcze, ciekawe, pełne radości i satysfakcji może stać się dla rodziców życie z niepełnosprawnym intelektualnie dzieckiem. Opisuje rozwój córeczki Celi, obdarzonej talentem plastycznym i bogatą wyobraźnią, od narodzin po pierwsze lata szkoły podstawowej. Prezentuje też metody rehabilitacji dziecka z zespołem Downa: sposoby stymulacji (Program Wczesnej Interwencji), uczenie samodzielności, naukę w szkole. Podstawą nie jest tu specjalistyczny trening, ale terapia zabawą i wspólne uczestnictwo w świecie kultury (książki, film, teatr, wideo).
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wydanie uzupełnione.
Cela, nominowana w 2003 roku do nagrody literackiej Nike, jest świadectwem złożonym przez matkę. Opowiada o tym, jak kochać niepełnosprawne dziecko.
Autorka, mama dziewczynki z zespołem Downa, przekonująco dowodzi, jak twórcze, ciekawe, pełne radości i satysfakcji może stać się dla rodziców życie z niepełnosprawnym intelektualnie dzieckiem. Opisuje rozwój córeczki Celi, obdarzonej talentem plastycznym i bogatą wyobraźnią, od narodzin po pierwsze lata szkoły podstawowej. Prezentuje też metody rehabilitacji dziecka z zespołem Downa: sposoby stymulacji (Program Wczesnej Interwencji), uczenie samodzielności, naukę w szkole. Podstawą nie jest tu specjalistyczny trening, ale terapia zabawą i wspólne uczestnictwo w świecie kultury (książki, film, teatr, wideo).