Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Bliżej słowa. Język polski. Podręcznik. Klasa 7. Szkoła podstawowa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zachęcając do odkrywania literatury i kultury, książka ta organizuje materiały w kręgach tematycznych, takich jak dom, rodzina, szkoła, przyjaźń czy poszukiwanie tożsamości. Dzięki temu treści stają się bardziej przystępne i zrozumiałe dla młodych czytelników. Uwzględnienie tekstów z literatury współczesnej, takich jak „Lot Komety” A. Onichimowskiej, „Tam, gdzie spadają Anioły” D. Terakowskiej oraz „Hełm grozy” W. Pielewina, sprawia, że uczniowie chętniej sięgają po książki.
Lekcje związane z dziełami sztuki pomagają rozwijać umiejętność analizy tekstów nieliterackich. Różnorodne ćwiczenia, których zakres obejmuje inne dzieła literackie, filozofię, sztukę filmową, komunikację językową, a także prace plastyczne i muzyczne, czynią zajęcia bardziej interesującymi i urozmaiconymi. Ułatwiają naukę interpretacji oraz lepszego zrozumienia tekstów.
Polecenia dotyczące lektur z nowej podstawy programowej umożliwiają omówienie i sprawdzenie ich znajomości. Podręcznik łączy treści literacko-kulturowe z nauką o języku, co ułatwia pracę, eliminując potrzebę korzystania z dodatkowych źródeł. Zagadnienia językowe są wyraźnie oznaczone, co sprawia, że struktura książki jest przejrzysta i funkcjonalna.
Książka angażuje zarówno w czytanie, jak i pisanie oraz mówienie. Klasyczne teksty oraz współczesna literatura młodzieżowa zostały podzielone na tematyczne bloki, co pomaga zainteresować uczniów tematem. Podręcznik kładzie nacisk na rozwój umiejętności retorycznych i stylistycznych poprzez ćwiczenie różnych form wypowiedzi, takich jak recenzje, rozprawki czy wywiady. Składa się z siedmiu rozdziałów, które kolejno dotyczą budowania tożsamości, szukania drogowskazów, nieulegania złudzeniom, bycia dla innych, pilnowania zgody, cenienia wolności oraz nie tracenia nadziei.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zachęcając do odkrywania literatury i kultury, książka ta organizuje materiały w kręgach tematycznych, takich jak dom, rodzina, szkoła, przyjaźń czy poszukiwanie tożsamości. Dzięki temu treści stają się bardziej przystępne i zrozumiałe dla młodych czytelników. Uwzględnienie tekstów z literatury współczesnej, takich jak „Lot Komety” A. Onichimowskiej, „Tam, gdzie spadają Anioły” D. Terakowskiej oraz „Hełm grozy” W. Pielewina, sprawia, że uczniowie chętniej sięgają po książki.
Lekcje związane z dziełami sztuki pomagają rozwijać umiejętność analizy tekstów nieliterackich. Różnorodne ćwiczenia, których zakres obejmuje inne dzieła literackie, filozofię, sztukę filmową, komunikację językową, a także prace plastyczne i muzyczne, czynią zajęcia bardziej interesującymi i urozmaiconymi. Ułatwiają naukę interpretacji oraz lepszego zrozumienia tekstów.
Polecenia dotyczące lektur z nowej podstawy programowej umożliwiają omówienie i sprawdzenie ich znajomości. Podręcznik łączy treści literacko-kulturowe z nauką o języku, co ułatwia pracę, eliminując potrzebę korzystania z dodatkowych źródeł. Zagadnienia językowe są wyraźnie oznaczone, co sprawia, że struktura książki jest przejrzysta i funkcjonalna.
Książka angażuje zarówno w czytanie, jak i pisanie oraz mówienie. Klasyczne teksty oraz współczesna literatura młodzieżowa zostały podzielone na tematyczne bloki, co pomaga zainteresować uczniów tematem. Podręcznik kładzie nacisk na rozwój umiejętności retorycznych i stylistycznych poprzez ćwiczenie różnych form wypowiedzi, takich jak recenzje, rozprawki czy wywiady. Składa się z siedmiu rozdziałów, które kolejno dotyczą budowania tożsamości, szukania drogowskazów, nieulegania złudzeniom, bycia dla innych, pilnowania zgody, cenienia wolności oraz nie tracenia nadziei.
