Książka - Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka oparta jest na popularnym podręczniku pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W tej nowej publikacji zwięźle przedstawiono cały proces badawczy, skupiając się na metodach i technikach badań marketingowych dostosowanych do aktualnych wyzwań przed przedsiębiorstwami. Autorzy eksplorują przydatność badań w zakresie prognozowania sprzedaży, oceny potencjału rynku, a także w wyznaczaniu celów rozwoju strategicznego firmy. Opracowanie pomoże w określeniu segmentów rynku, zarządzaniu produktem, kształtowaniu polityki cenowej, dystrybucji oraz komunikacji marketingowej, jak również w ocenie satysfakcji i lojalności klientów.

Podręcznik oferuje wiele nowych treści, w tym rozdział dotyczący badań efektywności reklamy internetowej, aktualne badania neuromarketingowe i eyetrackingowe, oraz scenariusze dla zogniskowanych wywiadów grupowych. Publikacja ilustruje zagadnienia za pomocą przykładów z polskich firm i jest bogato wyposażona w bibliografię, stanowiąc tym samym jedno z najbardziej wartościowych źródeł informacji na rodzimym rynku. Metodyczne podejście do procedur badawczych oraz zbierania i analizy danych czyni z niej wyjątkowe narzędzie naukowe.

Dobrze dobrane studia przypadków podkreślają specyfikę i użyteczność metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych, takich jak segmentacja rynku czy wybór kanałów dystrybucji. Unikalną cechą książki jest integracja nowoczesnych metodologii, w tym technologii internetowych, neurobiologii i różnorodnych metod badawczych – zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Kompleksowe ujęcie tematów zwieńczone zostało szczegółowym opisem metod mierzenia satysfakcji i lojalności klientów.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka oparta jest na popularnym podręczniku pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W tej nowej publikacji zwięźle przedstawiono cały proces badawczy, skupiając się na metodach i technikach badań marketingowych dostosowanych do aktualnych wyzwań przed przedsiębiorstwami. Autorzy eksplorują przydatność badań w zakresie prognozowania sprzedaży, oceny potencjału rynku, a także w wyznaczaniu celów rozwoju strategicznego firmy. Opracowanie pomoże w określeniu segmentów rynku, zarządzaniu produktem, kształtowaniu polityki cenowej, dystrybucji oraz komunikacji marketingowej, jak również w ocenie satysfakcji i lojalności klientów.

Podręcznik oferuje wiele nowych treści, w tym rozdział dotyczący badań efektywności reklamy internetowej, aktualne badania neuromarketingowe i eyetrackingowe, oraz scenariusze dla zogniskowanych wywiadów grupowych. Publikacja ilustruje zagadnienia za pomocą przykładów z polskich firm i jest bogato wyposażona w bibliografię, stanowiąc tym samym jedno z najbardziej wartościowych źródeł informacji na rodzimym rynku. Metodyczne podejście do procedur badawczych oraz zbierania i analizy danych czyni z niej wyjątkowe narzędzie naukowe.

Dobrze dobrane studia przypadków podkreślają specyfikę i użyteczność metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych, takich jak segmentacja rynku czy wybór kanałów dystrybucji. Unikalną cechą książki jest integracja nowoczesnych metodologii, w tym technologii internetowych, neurobiologii i różnorodnych metod badawczych – zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Kompleksowe ujęcie tematów zwieńczone zostało szczegółowym opisem metod mierzenia satysfakcji i lojalności klientów.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 605
Rok wydania: 2016
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788301187712

Dane producenta:

Wydawnictwo Naukowe PWN , UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2, 02-460 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 226954800

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info