Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka oparta jest na popularnym podręczniku pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W tej nowej publikacji zwięźle przedstawiono cały proces badawczy, skupiając się na metodach i technikach badań marketingowych dostosowanych do aktualnych wyzwań przed przedsiębiorstwami. Autorzy eksplorują przydatność badań w zakresie prognozowania sprzedaży, oceny potencjału rynku, a także w wyznaczaniu celów rozwoju strategicznego firmy. Opracowanie pomoże w określeniu segmentów rynku, zarządzaniu produktem, kształtowaniu polityki cenowej, dystrybucji oraz komunikacji marketingowej, jak również w ocenie satysfakcji i lojalności klientów.
Podręcznik oferuje wiele nowych treści, w tym rozdział dotyczący badań efektywności reklamy internetowej, aktualne badania neuromarketingowe i eyetrackingowe, oraz scenariusze dla zogniskowanych wywiadów grupowych. Publikacja ilustruje zagadnienia za pomocą przykładów z polskich firm i jest bogato wyposażona w bibliografię, stanowiąc tym samym jedno z najbardziej wartościowych źródeł informacji na rodzimym rynku. Metodyczne podejście do procedur badawczych oraz zbierania i analizy danych czyni z niej wyjątkowe narzędzie naukowe.
Dobrze dobrane studia przypadków podkreślają specyfikę i użyteczność metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych, takich jak segmentacja rynku czy wybór kanałów dystrybucji. Unikalną cechą książki jest integracja nowoczesnych metodologii, w tym technologii internetowych, neurobiologii i różnorodnych metod badawczych – zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Kompleksowe ujęcie tematów zwieńczone zostało szczegółowym opisem metod mierzenia satysfakcji i lojalności klientów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka oparta jest na popularnym podręczniku pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W tej nowej publikacji zwięźle przedstawiono cały proces badawczy, skupiając się na metodach i technikach badań marketingowych dostosowanych do aktualnych wyzwań przed przedsiębiorstwami. Autorzy eksplorują przydatność badań w zakresie prognozowania sprzedaży, oceny potencjału rynku, a także w wyznaczaniu celów rozwoju strategicznego firmy. Opracowanie pomoże w określeniu segmentów rynku, zarządzaniu produktem, kształtowaniu polityki cenowej, dystrybucji oraz komunikacji marketingowej, jak również w ocenie satysfakcji i lojalności klientów.
Podręcznik oferuje wiele nowych treści, w tym rozdział dotyczący badań efektywności reklamy internetowej, aktualne badania neuromarketingowe i eyetrackingowe, oraz scenariusze dla zogniskowanych wywiadów grupowych. Publikacja ilustruje zagadnienia za pomocą przykładów z polskich firm i jest bogato wyposażona w bibliografię, stanowiąc tym samym jedno z najbardziej wartościowych źródeł informacji na rodzimym rynku. Metodyczne podejście do procedur badawczych oraz zbierania i analizy danych czyni z niej wyjątkowe narzędzie naukowe.
Dobrze dobrane studia przypadków podkreślają specyfikę i użyteczność metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych, takich jak segmentacja rynku czy wybór kanałów dystrybucji. Unikalną cechą książki jest integracja nowoczesnych metodologii, w tym technologii internetowych, neurobiologii i różnorodnych metod badawczych – zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Kompleksowe ujęcie tematów zwieńczone zostało szczegółowym opisem metod mierzenia satysfakcji i lojalności klientów.
