Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kryzys narracji i inne eseje
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kolejna książka Byung-Chul Hana, autora znanego z "Społeczeństwa zmęczenia", podejmuje tematykę kapitalizmu i jego wpływu na narracje we współczesnym świecie. Mimo że kapitalizm umiejętnie wykorzystuje storytelling do celów konsumpcyjnych, nie potrafi przekształcić społeczeństwa informacyjnego w prawdziwą wspólnotę opowieści. W swoim eseju Han zgłębia historię tzw. kryzysu narracji, kontynuując rozważania znane z jego wcześniejszych prac.
Kapitalizm przechwycił sztukę opowiadania historii, czyniąc ją narzędziem sprzedaży. Storytelling stał się produkcją łatwo przyswajalnych opowieści, które nadają produktom emocjonalny ładunek i obiecują unikalne doświadczenia. Kupujemy i konsumujemy nie tylko rzeczy, ale także emocje i narracje. Jeżeli storytelling sprzedaje, można powiedzieć, że stał się on formą storysellingu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kolejna książka Byung-Chul Hana, autora znanego z "Społeczeństwa zmęczenia", podejmuje tematykę kapitalizmu i jego wpływu na narracje we współczesnym świecie. Mimo że kapitalizm umiejętnie wykorzystuje storytelling do celów konsumpcyjnych, nie potrafi przekształcić społeczeństwa informacyjnego w prawdziwą wspólnotę opowieści. W swoim eseju Han zgłębia historię tzw. kryzysu narracji, kontynuując rozważania znane z jego wcześniejszych prac.
Kapitalizm przechwycił sztukę opowiadania historii, czyniąc ją narzędziem sprzedaży. Storytelling stał się produkcją łatwo przyswajalnych opowieści, które nadają produktom emocjonalny ładunek i obiecują unikalne doświadczenia. Kupujemy i konsumujemy nie tylko rzeczy, ale także emocje i narracje. Jeżeli storytelling sprzedaje, można powiedzieć, że stał się on formą storysellingu.
