Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kreowanie marki korporacyjnej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Aby zdobyć przewagę na rynku, wiele przedsiębiorstw koncentruje się na budowaniu silnej marki korporacyjnej, co wiąże się z tworzeniem i podtrzymywaniem pozytywnego wizerunku firmy. Świadome jej znaczenia, firmy starają się wpływać na percepcję otoczenia, jednocześnie minimalizując rolę przypadkowych czynników w kształtowaniu swojego obrazu. W Polsce rośnie zainteresowanie aspektami związanymi z marką korporacyjną i wzmacnianiem wizerunku przedsiębiorstw. Wiedza i umiejętności w tym zakresie są kluczowe dla poprawy konkurencyjności polskich firm.
Książka ta kompleksowo omawia wyzwania i zagadnienia związane z tworzeniem marki korporacyjnej. To pozycja skierowana do osób, które chcą pogłębić swoją wiedzę oraz umiejętności w zakresie kreowania wizerunku firmy. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na nurtujące pytania dotyczące istoty marki korporacyjnej, strategii zarządzania wizerunkiem, metod badań i analizy postrzegania firmy, narzędzi komunikacji korporacyjnej oraz oceny wartości marki korporacyjnej i jej pomiaru.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Aby zdobyć przewagę na rynku, wiele przedsiębiorstw koncentruje się na budowaniu silnej marki korporacyjnej, co wiąże się z tworzeniem i podtrzymywaniem pozytywnego wizerunku firmy. Świadome jej znaczenia, firmy starają się wpływać na percepcję otoczenia, jednocześnie minimalizując rolę przypadkowych czynników w kształtowaniu swojego obrazu. W Polsce rośnie zainteresowanie aspektami związanymi z marką korporacyjną i wzmacnianiem wizerunku przedsiębiorstw. Wiedza i umiejętności w tym zakresie są kluczowe dla poprawy konkurencyjności polskich firm.
Książka ta kompleksowo omawia wyzwania i zagadnienia związane z tworzeniem marki korporacyjnej. To pozycja skierowana do osób, które chcą pogłębić swoją wiedzę oraz umiejętności w zakresie kreowania wizerunku firmy. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na nurtujące pytania dotyczące istoty marki korporacyjnej, strategii zarządzania wizerunkiem, metod badań i analizy postrzegania firmy, narzędzi komunikacji korporacyjnej oraz oceny wartości marki korporacyjnej i jej pomiaru.
