Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Komunikacja religijna i media
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka „Komunikacja religijna w McLuhana wizji” stawia fundamentalne pytanie: czy Ewangelia i media mogą współdziałać, czy też są sobie przeciwstawne? Autor analizuje rolę mediów, które, choć uznawane za cudowny dar Boga, nie są najważniejszym środkiem przekazywania Ewangelii. Najważniejszym medium jest żywy człowiek, który z pełnią woli i serca uwierzył w Jezusa. To on jest przedłużeniem przesłania Ewangelii, w czasie i przestrzeni, analogicznie jak media służą do przedłużenia ludzkiej komunikacji. W myśl McLuhana, człowiek sam staje się przekazem Ewangelii.
Media, ze swoją siłą w przekazywaniu i zarządzaniu informacją, umożliwiają transmitowanie wydarzeń na żywo oraz łączność między ludźmi na odległość. Dzięki miniaturyzacji i mobilności odgrywają ogromną rolę w ułatwianiu codziennego życia. Niemniej jednak to nie media wprowadziły przełom w przekazie Ewangelii, a raczej to Ewangelia inspiruje przemiany w świecie mediów. Media ograniczają przesłanie Ewangelii jedynie do zestawu danych, podczas gdy Ewangelia jest żywą Osobą. Przekracza ona możliwości jakiegokolwiek medium, jako nowe wino, które nie mieści się w tradycyjnych strukturach.
Kluczowe jest, by różnić moc płynącą z Ewangelii od potęgi mediów. O ile media mogą wspierać proces przekształcania informacji o Ewangelii w żywe doświadczenie wiary, o tyle warto je z tego powodu wykorzystywać. Mogą stać się łącznikiem, który buduje więzi zamiast je rozrywać. Mają swoje miejsce w komunikacji religijnej, pod warunkiem, że służą pogłębianiu wiary i miłości do Jezusa. Tylko wtedy sojusz między Ewangelią a mediami jest naprawdę wartościowy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka „Komunikacja religijna w McLuhana wizji” stawia fundamentalne pytanie: czy Ewangelia i media mogą współdziałać, czy też są sobie przeciwstawne? Autor analizuje rolę mediów, które, choć uznawane za cudowny dar Boga, nie są najważniejszym środkiem przekazywania Ewangelii. Najważniejszym medium jest żywy człowiek, który z pełnią woli i serca uwierzył w Jezusa. To on jest przedłużeniem przesłania Ewangelii, w czasie i przestrzeni, analogicznie jak media służą do przedłużenia ludzkiej komunikacji. W myśl McLuhana, człowiek sam staje się przekazem Ewangelii.
Media, ze swoją siłą w przekazywaniu i zarządzaniu informacją, umożliwiają transmitowanie wydarzeń na żywo oraz łączność między ludźmi na odległość. Dzięki miniaturyzacji i mobilności odgrywają ogromną rolę w ułatwianiu codziennego życia. Niemniej jednak to nie media wprowadziły przełom w przekazie Ewangelii, a raczej to Ewangelia inspiruje przemiany w świecie mediów. Media ograniczają przesłanie Ewangelii jedynie do zestawu danych, podczas gdy Ewangelia jest żywą Osobą. Przekracza ona możliwości jakiegokolwiek medium, jako nowe wino, które nie mieści się w tradycyjnych strukturach.
Kluczowe jest, by różnić moc płynącą z Ewangelii od potęgi mediów. O ile media mogą wspierać proces przekształcania informacji o Ewangelii w żywe doświadczenie wiary, o tyle warto je z tego powodu wykorzystywać. Mogą stać się łącznikiem, który buduje więzi zamiast je rozrywać. Mają swoje miejsce w komunikacji religijnej, pod warunkiem, że służą pogłębianiu wiary i miłości do Jezusa. Tylko wtedy sojusz między Ewangelią a mediami jest naprawdę wartościowy.
