Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kompetencje społeczne nauczyciela szkoły uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka, prezentująca wyjątkowe spojrzenie na istotne kwestie edukacyjne, wyróżnia się swoją nowoczesnością oraz interdyscyplinarnym podejściem. Zasadniczym jej celem jest promocja idei szkoły jako środowiska sprzyjającego uczeniu się oraz wyrównywaniu szans edukacyjnych, przy wykorzystaniu konstruktywistycznego modelu nauczania. Współczesny nauczyciel, aby skutecznie realizować te cele, potrzebuje wysokiego poziomu kompetencji społecznych.
Autorka dzieli się cennymi rekomendacjami, które oferują bogaty wachlarz inspirujących propozycji, umożliwiających efektywną innowację w praktyce edukacyjnej. Dzięki temu, opracowanie nabiera szczególnej wartości praktyczno-metodycznej. Analizy teoretyczne i empiryczne zawarte w monografii pomagają lepiej zrozumieć specyfikę funkcjonowania szkoły jako organizacji uczącej się, która motywuje uczniów do aktywności i radzenia sobie w życiu.
Z kolejnych stron wyłania się refleksja nad wyzwaniami, przed którymi staje współczesny nauczyciel. Podkreślono także niezbędność ciągłego doskonalenia umiejętności zawodowych i szeroko pojętych kompetencji społecznych nauczycieli.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka, prezentująca wyjątkowe spojrzenie na istotne kwestie edukacyjne, wyróżnia się swoją nowoczesnością oraz interdyscyplinarnym podejściem. Zasadniczym jej celem jest promocja idei szkoły jako środowiska sprzyjającego uczeniu się oraz wyrównywaniu szans edukacyjnych, przy wykorzystaniu konstruktywistycznego modelu nauczania. Współczesny nauczyciel, aby skutecznie realizować te cele, potrzebuje wysokiego poziomu kompetencji społecznych.
Autorka dzieli się cennymi rekomendacjami, które oferują bogaty wachlarz inspirujących propozycji, umożliwiających efektywną innowację w praktyce edukacyjnej. Dzięki temu, opracowanie nabiera szczególnej wartości praktyczno-metodycznej. Analizy teoretyczne i empiryczne zawarte w monografii pomagają lepiej zrozumieć specyfikę funkcjonowania szkoły jako organizacji uczącej się, która motywuje uczniów do aktywności i radzenia sobie w życiu.
Z kolejnych stron wyłania się refleksja nad wyzwaniami, przed którymi staje współczesny nauczyciel. Podkreślono także niezbędność ciągłego doskonalenia umiejętności zawodowych i szeroko pojętych kompetencji społecznych nauczycieli.
