Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kompetencje matematyczne i naukowo-techniczne w edukacji wczesnoszkolnej - studium empiryczne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
We współczesnym świecie kompetencje kluczowe zajmują ważne miejsce, dlatego warto przyjrzeć się, jak są one postrzegane przez osoby zaangażowane w edukację na poziomie początkowym. Książka ta oferuje teoretyczne rozważania i wyniki badań, które rzucają światło na wąski segment edukacji, skupiając się na pierwszym etapie nauczania. Analizuje ona umiejętności matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne uczniów trzeciej klasy. Wartością dodaną tych analiz jest uwzględnienie perspektyw trzech kluczowych grup: uczniów, ich rodziców i nauczycieli, co podkreśla ich znaczącą rolę w procesie edukacji.
Z dydaktycznego punktu widzenia, badania dostarczają interesujących wniosków dotyczących oceny poszczególnych elementów kompetencji matematycznych i naukowo-technicznych. Wskazują również obszary, w których można podjąć działania mające na celu zmianę postaw uczniów wobec matematyki, techniki i badań. Książka stanowi kontynuację przemyśleń autorek, rozpoczętych w wcześniejszej publikacji "Kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne w edukacji wczesnoszkolnej", tworząc z nią komplementarną całość.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
We współczesnym świecie kompetencje kluczowe zajmują ważne miejsce, dlatego warto przyjrzeć się, jak są one postrzegane przez osoby zaangażowane w edukację na poziomie początkowym. Książka ta oferuje teoretyczne rozważania i wyniki badań, które rzucają światło na wąski segment edukacji, skupiając się na pierwszym etapie nauczania. Analizuje ona umiejętności matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne uczniów trzeciej klasy. Wartością dodaną tych analiz jest uwzględnienie perspektyw trzech kluczowych grup: uczniów, ich rodziców i nauczycieli, co podkreśla ich znaczącą rolę w procesie edukacji.
Z dydaktycznego punktu widzenia, badania dostarczają interesujących wniosków dotyczących oceny poszczególnych elementów kompetencji matematycznych i naukowo-technicznych. Wskazują również obszary, w których można podjąć działania mające na celu zmianę postaw uczniów wobec matematyki, techniki i badań. Książka stanowi kontynuację przemyśleń autorek, rozpoczętych w wcześniejszej publikacji "Kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne w edukacji wczesnoszkolnej", tworząc z nią komplementarną całość.
