Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kodeks drogowy małego pieszego
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Każdy rodzic i nauczyciel wie, że edukację komunikacyjną dzieci należy rozpocząć jak najwcześniej. Zgodnie z przepisami już siedmiolatki mają prawo do samodzielnego wychodzenia na drogi publiczne. Do tego czasu powinny opanować podstawowe zasady ruchu drogowego. Oprócz wiedzy teoretycznej na drodze trzeba wykazać się spostrzegawczością, wyobraźnią i uwagą.
Przygotowując te ćwiczenia, staraliśmy się połączyć wiedzę teoretyczną z dodatkowymi umiejętnościami pozwalającymi podnieść bezpieczeństwo naszych dzieci na drodze. Dlatego oprócz podstawowych zasad kodeksu drogowego dzieci doskonalić będą spostrzeganie (wklejanie odpowiednich naklejek), orientację
w przestrzeni (zadania z lewą i prawą stroną) oraz myślenie przyczynowo-skutkowe (układanie historyjek obrazkowych, analizowanie przedstawionych ilustracji).
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Każdy rodzic i nauczyciel wie, że edukację komunikacyjną dzieci należy rozpocząć jak najwcześniej. Zgodnie z przepisami już siedmiolatki mają prawo do samodzielnego wychodzenia na drogi publiczne. Do tego czasu powinny opanować podstawowe zasady ruchu drogowego. Oprócz wiedzy teoretycznej na drodze trzeba wykazać się spostrzegawczością, wyobraźnią i uwagą.
Przygotowując te ćwiczenia, staraliśmy się połączyć wiedzę teoretyczną z dodatkowymi umiejętnościami pozwalającymi podnieść bezpieczeństwo naszych dzieci na drodze. Dlatego oprócz podstawowych zasad kodeksu drogowego dzieci doskonalić będą spostrzeganie (wklejanie odpowiednich naklejek), orientację
w przestrzeni (zadania z lewą i prawą stroną) oraz myślenie przyczynowo-skutkowe (układanie historyjek obrazkowych, analizowanie przedstawionych ilustracji).