Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kocham czytać. Jagoda i Janek na Litwie. Zeszyt 30
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wyrazy zamieszczone w tej pomocy zostały podzielone na 14 grup zgodnie z układem zaproponowanym w serii autorstwa prof. Jagody Cieszyńskiej "Kocham Czytać". We wstępie autorka pisze: "To już ostatnia podróż Janka i Jagody. Przed rozpoczęciem lektury warto mieć pod ręką encyklopedię, aby móc zdobyć więcej informacji na temat historycznych postaci wspomnianych w książce. Pytania zadawane dzieciom przez dorosłych po przeczytaniu tekstu nie tylko rozwijają ich umiejętność niezależnego myślenia, ale również kształtują ich osobowość. Ważne jest, aby dziecko zrozumiało, że może samodzielnie interpretować zjawiska i fakty, które obserwuje. Dlatego zachęca się do stawiania pytań typu: jak myślisz? Taka forma wspólnego spędzania czasu wzmacnia wiarę dziecka we własne możliwości i rozwija jego osobowość".
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wyrazy zamieszczone w tej pomocy zostały podzielone na 14 grup zgodnie z układem zaproponowanym w serii autorstwa prof. Jagody Cieszyńskiej "Kocham Czytać". We wstępie autorka pisze: "To już ostatnia podróż Janka i Jagody. Przed rozpoczęciem lektury warto mieć pod ręką encyklopedię, aby móc zdobyć więcej informacji na temat historycznych postaci wspomnianych w książce. Pytania zadawane dzieciom przez dorosłych po przeczytaniu tekstu nie tylko rozwijają ich umiejętność niezależnego myślenia, ale również kształtują ich osobowość. Ważne jest, aby dziecko zrozumiało, że może samodzielnie interpretować zjawiska i fakty, które obserwuje. Dlatego zachęca się do stawiania pytań typu: jak myślisz? Taka forma wspólnego spędzania czasu wzmacnia wiarę dziecka we własne możliwości i rozwija jego osobowość".
