Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kielonek
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Historia baru „Śmierć kredytom” to dynamiczna opowieść pełna humoru i tragizmu, przedstawiona przez niecodziennego narratora – Kielonka. Bezkropkowy i napisany małymi literami tekst został powierzony przez właściciela baru stałemu bywalcowi, aby uchwycić esencję tego miejsca znanego w całym Kongu. Kielonek nie tylko przedstawia tamtejszych klientów, jak człowieka w pampersach czy Drukarza, który po przygodach we Francji wraca pokonany przez syna, ale także dzieli się historią Spłuczki i jej słynnego pojedynku z Kazimierzem. Sam Kielonek, kiedyś szanowany obywatel, dziś postrzegany jako człowiek przegrany, nie unika krytyki.
Powieść, będąca metaliterackim fenomenem, to także satyra na Afrykę i jej kolonialne kompleksy, jednocześnie piętnująca zachodnią próżność i protekcjonalność. Alain Mabanckou, naśladując Gombrowicza, rozgrywa się ze schematami, łamiąc zasady interpunkcji i kulturowe stereotypy. Twórczość balansuje na granicy lekkości i ważkich tematów, przyciągając swoją rytmicznością. Dzieło stało się częścią światowego kanonu literatury, inspirując takich pisarzy jak Fiston Mujila oraz Mohamed Mbougar Sarr.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Historia baru „Śmierć kredytom” to dynamiczna opowieść pełna humoru i tragizmu, przedstawiona przez niecodziennego narratora – Kielonka. Bezkropkowy i napisany małymi literami tekst został powierzony przez właściciela baru stałemu bywalcowi, aby uchwycić esencję tego miejsca znanego w całym Kongu. Kielonek nie tylko przedstawia tamtejszych klientów, jak człowieka w pampersach czy Drukarza, który po przygodach we Francji wraca pokonany przez syna, ale także dzieli się historią Spłuczki i jej słynnego pojedynku z Kazimierzem. Sam Kielonek, kiedyś szanowany obywatel, dziś postrzegany jako człowiek przegrany, nie unika krytyki.
Powieść, będąca metaliterackim fenomenem, to także satyra na Afrykę i jej kolonialne kompleksy, jednocześnie piętnująca zachodnią próżność i protekcjonalność. Alain Mabanckou, naśladując Gombrowicza, rozgrywa się ze schematami, łamiąc zasady interpunkcji i kulturowe stereotypy. Twórczość balansuje na granicy lekkości i ważkich tematów, przyciągając swoją rytmicznością. Dzieło stało się częścią światowego kanonu literatury, inspirując takich pisarzy jak Fiston Mujila oraz Mohamed Mbougar Sarr.
