Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jezyk polski jako obcy JPSP 1 2021/2022
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Numer czasopisma "Język Polski w Szkole Podstawowej. Zeszyty Kieleckie" zawiera cenne informacje dla nauczycieli oraz lektorów uczących języka polskiego jako obcego, szczególnie na poziomach A1 i A2. Artykuły w tym wydaniu opracowano przez specjalistów w dziedzinie glottodydaktyki z renomowanych ośrodków akademickich. Wśród autorów znajdują się przedstawiciele Uniwersytetu Jagiellońskiego, tacy jak dr Dominika Izdebska-Długosz i mgr Huiling Zhang, oraz Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach z udziałem mgr Jana Oko. Inne zaangażowane instytucje to Szkolny Punkt Konsultacyjny przy Ambasadzie RP w Dublinie reprezentowany przez mgr Joannę Botwin oraz Poleski Uniwersytet Państwowy w Żytomierzu, gdzie pracuje dr Viktoriya Vakhovska.
Z kolei z Collegium Humanum Szkoły Głównej Menedżerskiej współpracuje mgr Andrzej Sosnowski. Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach reprezentują mgr Anita Skóra, mgr Patrycja Kubicha, mgr Monika Żelazna oraz mgr Piotr Raczyński. Tematyka numeru obejmuje zagadnienia takie jak nauczenie dzieci z doświadczeniem migracji, bilingwizm, podejście naturalne i TPR w nauczaniu. Dodatkowo, omawia rozwijanie kompetencji komunikacyjnych za pomocą platform internetowych i podręczników, takich jak "Polski krok po kroku" i "Po polsku po Polsce". Porusza również kwestie związane z kształceniem polonijnym Polaków na Ukrainie oraz awansem zawodowym nauczycieli polonijnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Numer czasopisma "Język Polski w Szkole Podstawowej. Zeszyty Kieleckie" zawiera cenne informacje dla nauczycieli oraz lektorów uczących języka polskiego jako obcego, szczególnie na poziomach A1 i A2. Artykuły w tym wydaniu opracowano przez specjalistów w dziedzinie glottodydaktyki z renomowanych ośrodków akademickich. Wśród autorów znajdują się przedstawiciele Uniwersytetu Jagiellońskiego, tacy jak dr Dominika Izdebska-Długosz i mgr Huiling Zhang, oraz Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach z udziałem mgr Jana Oko. Inne zaangażowane instytucje to Szkolny Punkt Konsultacyjny przy Ambasadzie RP w Dublinie reprezentowany przez mgr Joannę Botwin oraz Poleski Uniwersytet Państwowy w Żytomierzu, gdzie pracuje dr Viktoriya Vakhovska.
Z kolei z Collegium Humanum Szkoły Głównej Menedżerskiej współpracuje mgr Andrzej Sosnowski. Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach reprezentują mgr Anita Skóra, mgr Patrycja Kubicha, mgr Monika Żelazna oraz mgr Piotr Raczyński. Tematyka numeru obejmuje zagadnienia takie jak nauczenie dzieci z doświadczeniem migracji, bilingwizm, podejście naturalne i TPR w nauczaniu. Dodatkowo, omawia rozwijanie kompetencji komunikacyjnych za pomocą platform internetowych i podręczników, takich jak "Polski krok po kroku" i "Po polsku po Polsce". Porusza również kwestie związane z kształceniem polonijnym Polaków na Ukrainie oraz awansem zawodowym nauczycieli polonijnych.
